Polski Ruiner otrzymał tryb areny
Polskie studio Reikon Games opublikowało kolejna dużą aktualizację do wydanej we wrześniu ubiegłego roku gry Ruiner.
Najważniejszym elementem łatki zatytułowanej Annihilation jest nowy tryb rozgrywki - arena. W wariancie gracze stoją przed zadaniem ukończenia dziesięciu rund, starając się zdobyć jak najwyższą liczbę punktów. Oczywiście w trakcie zmagań walczą z rożnymi przeciwnikami znanymi z podstawowej wersji gry.
Osiągnięte rezultaty można porównać z wynikami uzyskanymi przez innych użytkowników za pośrednictwem rankingów sieciowych. Zabawa we wprowadzonej opcji pozwala także odblokować dwa dodatkowe stroje dla głównego bohatera.
Poza tym odpowiedzialni za projekt developerzy przygotowali kolejne cztery ciosy kończące, którymi można pozbyć się wrogów. Zaimplementowano również dwa następne osiągnięcia do zdobycia podczas rozgrywki.
Na Xbox One i PlayStation 4 aktualizacja zawiera elementy dodane na PC w poprzedniej łatce. Posiadacze konsol otrzymali więc między innymi tryby "Nowej gry+" oraz Speedrun. Ten ostatni polega na jak najszybszym przejściu tytułu. Pojawił się przy tym zegar liczący czas, ale usunięto wszelkie przerywniki filmowe, aby można było skupić się na właściwej akcji.
Produkcję osadzono w 2091 roku w fikcyjnym mieście Rengkok. Gracze kierują zamaskowanym bohaterem o psychopatycznych skłonnościach. Korzystając z pomocy tajemniczej hakerki podopieczny stara się odnaleźć brata porwanego przez tajemniczych sprawców.
Tytuł jest grą akcji, w której wydarzenia przedstawiono w rzucie izometrycznym. Tempo rozgrywki jest wysokie - stanie w miejscu może zakończyć się porażką. Walka opiera się na korzystaniu z broni palnej i białej oraz specjalnych zdolności.
Za powstanie projektu odpowiada studio Reikon Games. Założona w grudniu 2014 roku ekipa składa się z branżowych weteranów, którzy w przeszłości pracowali między innymi nad serią Wiedźmin, This War of Mine, Anomaly czy Dying Light.
Poniżej można obejrzeć zwiastun prezentujący nowości z aktualizacji Annihilation: