Polska gra mobilna podbija Chiny

​Polskie studio BoomBit z siedzibą w Gdańsku zdołało osiągnąć to, co marzy się większości wydawców gier wideo na świecie: sukces w Chinach. Wystarczyły trzy dni od wydania gry Tanks A Lot! w tym kraju w wersji iOS, by twórcy mogli odnotować imponujące pół miliona złotych przychodów.

Darmowa produkcja znajduje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych darmowych produkcji w AppStore, co wydaje się być kluczowym elementem, jeśli liczymy na to, że gracze odnajdą naszą pozycję w zalewie tysięcy aplikacji wydawanych każdego dnia na platformie należącego do Apple.

"Wiedzieliśmy, że Tanks A Lot! przypadnie do gustu chińskim graczom, ale nie spodziewaliśmy się aż tak dobrych wyników. Imponujące rezultaty w Chinach napawają optymizmem, bowiem to największy i jednocześnie jeden z najdynamiczniej rosnących rynków gier mobilnych na świecie" - komentuje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit.

Reklama

Darmowe Tanks A Lot! to gra mobilna typu MOBA. Gracze toczą walki czołgów w trybach "3 na 3" lub  w jakże popularnym battle royale, czyli do ostatniego czołgu na polu walki. Gracz ma możliwość rozwijania posiadanych czołgów o coraz to lepsze elementy, takie jak gąsienice, pancerz czy działka.

"O ogromnym potencjale produkcji wiedzieliśmy już wcześniej. Gra nie tylko zyskała uznanie podczas zeszłorocznych targów GDC w San Francisco, ale także zdobyła Amazon Choice Award oraz szereg nominacji do innych branżowych nagród" - dodaje Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit.

Zwiększenie obecności na rynku chińskim jest jednym z głównych celów studia. W tym celu utworzono MoonDrip. W II kwartale obecnego roku spółka wyda w Chinach dwie kolejne gry: muzyczną produkcję  Dancing Dreamer oraz symulator jazdy samochodem Driving School.

"MoonDrip to nasza furtka do Chin. Partnerstwo ze Stefanem Wangiem, weteranem tamtejszego rynku gier mobilnych, sprawia, że jesteśmy spokojni o nasze wspólne projekty skierowane do chińskich graczy" - podsumowuje Marcin Olejarz.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy