Polacy tworzą symulator piekarza. Premiera Bakery Simulator w październiku

​W październiku 2019 r. na PC zadebiutuje Bakery Simulator. Nowa gra pozwoli na zrobienie kariery w branży piekarniczej. Warszawskie studio Live Motion Games zapowiada, że tytuł będzie wyróżniać się m.in. wysokim poziomem realizmu i rozbudowanymi możliwościami rozwijania działalności. Rozgrywka zostanie oparta na pracy w piekarni oraz terminowym dostarczaniu pieczywa. W 2020 r. symulator trafi też na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Bakery Simulator powstaje w studiu Live Motion Games, a wydawcami gry na platformie Steam będą Gaming Factory S.A. oraz Ultimate Games S.A. Nowy symulator będzie koncentrować się na rozgrywce jednoosobowej i zaoferuje realistyczno-specjalistyczne podejście do pracy w branży piekarniczej. Głównymi elementami Bakery Simulator będą praca w piekarni oraz terminowe dostarczanie pieczywa do zamawiających. Jak zapowiadają twórcy, gracz otrzyma dużą swobodę w zarządzaniu i rozwijaniu swojej piekarni.

"Naszym celem jest dostarczenie w Bakery Simulator wysokiego poziomu realizmu. Taki będzie cały proces produkcji pieczywa - chleba i innych wyrobów. Przykładowo, maszyny piekarnicze i przepisy opieramy na rzeczywistych odpowiednikach. W pracy nad grą pomaga nam też konsultant z 10-letnim doświadczeniem w branży piekarniczej. Jednocześnie jednak niektóre elementy rozgrywki będą uproszczone, aby rozgrywka była odpowiednio atrakcyjna dla graczy i dawała możliwie jak najwięcej satysfakcji" - mówi CEO Live Motion Games, Michał Kaczmarek.

Reklama

Akcja symulatora będzie mieć miejsce w kilkudziesięciotysięcznym mieście położonym w górskim regionie i kilku pobliskich lokacjach. Ruszając z piekarniczym biznesem, gracz będzie mógł m.in. wybrać odpowiednią lokalizację dla swojej piekarni oraz zaplanować wykorzystanie przestrzeni.

Studio Live Motion Games zamierza zaoferować wiele różnych opcji. W efekcie gracze uzyskają bardzo dużą swobodę działania. Wśród dostępnych aktywności znajdą się np. nauka nowych przepisów, kupowanie specjalistycznych maszyn i ulepszanie procesu produkcji. Ważną rolę będzie pełnić również logistyka związana z dostarczaniem zamawiającym pieczywa. Nie zabraknie też specjalnych i jednocześnie bardziej opłacalnych zamówień, a także możliwości prowadzenia własnych eksperymentów piekarniczych.

"Piekarnictwo to specyficzna branża. Finalne wyroby nie wydają się zbyt skomplikowane, ale cały proces produkcyjno-logistyczny, który stoi za pieczywem, nie jest wcale prosty. Trzeba dbać o bardzo wiele różnych elementów, w tym np. odpowiedni dobór i właściwe proporcje składników. Tworzymy rozbudowany symulator, który z pewnością pod tym i innymi względami pozytywnie zaskoczy graczy. Rozgrywkę urozmaicą też elementy losowe, które oczywiście dodatkowo zwiększą żywotność gry" - dodaje Michał Kaczmarek.

Minimalne wymagania techniczne:

  • system operacyjny: Windows 7/8/10
  • procesor: Intel Core i3-4130 / AMD Phenom II X4
  • karta graficzna: GeForce GTX 560 / AMD R7-260X
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
  • pamięć: 6 GB RAM
  • DirectX: wersja 11

Premierę Bakery Simulator na platformie Steam ustalono na październik 2019 r. Na 2020 r. planowane jest wydanie gry na konsole (PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch).

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy