Podstawowe elementy King's Bounty II w pierwszym Dzienniku Twórców

1C Entertainment ujawnia szczegóły nadchodzącej strategii fantasy RPG King's Bounty II poprzez nową serię filmów prezentujących dziennik twórców.

To pierwsze spojrzenie na zasadnicze zmiany, które nastąpią w serii, dzięki premierze w 2020 roku na PC, PS4 i Xbox One. Z pewnością pobudzą wyobraźnię długoletnich fanów jak i zaintrygują osoby dopiero zaznajamiające się z tą marką. Gra ukaże się w polskiej wersji językowej, a szczegóły polskiego wydania zostaną ujawnione w późniejszym terminie.

Pierwszy z wieloczęściowej serii dzienników skupia się na 3 podstawowych aspektach, które tworzą oś rozgrywki King's Bounty II: eksploracji, zarządzaniu bohaterami i walce taktycznej.

Reklama

Nowe podejście do serii dodaje podstawowe elementy RPG oraz rozgałęzioną fabułę do strategicznej walki, z której King's Bounty jest znane. Twórcy gry deklarują, że walka zajmie około jednej trzeciej doświadczenia płynącego z gry, podczas gdy eksploracja, łamigłówki i nowe postacie znacznie poszerzą głębię świata przedstawionego w poprzednich odsłonach tej serii.

Dziennik twórców zgłębia również 4 główne ideały: Porządek, Władzę, Grzywnę i Anarchię. Gracze mogą umieścić punkty talentu w każdym z tych ideałów, przyznając różne bonusy i zmieniając sposób, w jaki postacie niezależne współdziałają z twoim bohaterem. Wybory i zadania gracza w trakcie jego podróży kształtują to kim jest i co ludzie o nim myślą. Rozdysponowanie punktów postaci będzie miało bezpośredni wpływ na to, jak jest postrzegana przez mieszkańców świata Antary, prowadząc do różnych sytuacji w całej grze. Na przykład, bandyta będzie korzystniej reagował na wyznawcę Anarchii niż ktoś, kto wyznaje Porządek.

Walka w King’s Bounty II pozostaje wierna mechanice bitew z poprzednich gier, jednak gracze mogą spodziewać się dopasowania jej do standardów nowoczesnych gier opartych na taktyce, z kilkoma wyjątkowymi dodatkami, które są zupełnie nowe dla tej serii. Bitwy oparte na heksach będą rozgrywane na trójwymiarowym polu bitwy w otwartym świecie gry, tworząc płynne przejścia od eksploracji do walki i dodając element strategii do umiejscowienia w terenie. Kompozycja armii również uległa zmianie w King's Bounty II - limity jednostek zachęcą graczy do zmian w armii w zależności od wykonywanego zadania.

Kolejne odcinki z pamiętnika twórców dostarczą więcej szczegółów na temat historii, systemów walki i grywalnych postaci w King's Bounty II.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy