Po krytyce niedawnej prezentacji Microsoft przyznaje, że zbytnio rozbudził oczekiwania

Przedstawiciel Microsoftu przyznał, że jego firma powinna zapewne lepiej tonować oczekiwania graczy. To reakcja na szeroką krytykę, jaka spadła na dział Xbox po ostatniej prezentacji wideo, w której firma prezentowała gry zewnętrznych wydawców na nadchodzącą konsolę Xbox Series X.

Gracze oczekiwali cudów, a otrzymali minimalne pokłady rozgrywki, gry ze "średniej" półki budżetowej lub tytuły znane od kilku lat, a także niemal kompletny brak pozycji na wyłączność dla nowego urządzenia (wyjątek - polskie The Medium - zmierza zresztą także na PC). Było więc słabo.

Tymczasem przed imprezą nadzieje były wprost szalone. "Nieoficjalne" listy mówiły o Cyberpunk 2077, nowej odsłonie serii Batman i Elden Ring od FromSoftware, twórców Dark Souls. Nic z tego oczywiście się nie pojawiło, ale każdy oczekiwany tytuł wymieniano w jednym z takich zestawień.

Reklama

"Podejrzewam, że gdybyśmy nic nie mówili i po prostu pokazali prezentację, reakcje byłyby inne. Błędnie ustaliliśmy oczekiwania, co jest naszą winą. Doceniamy wszystkie opinie i możecie mieć pewność, że wyciągniemy wnioski" - napisał Aaron Greenber, szef marketingu działu Xbox.

"To była taka pierwsza wprawka w stylu prezentacji przed E3 i spodziewaliśmy się, że fani będą chcieli więcej. Na pewno planuje dostarczyć to więcej" - dodał menedżer gdzie indziej na Twitterze. Jak wiadomo, czerwcowe targi E3 zostały w tym roku anulowane, więc wydawcy radzą sobie inaczej.

Wiemy już, że na lipiec zaplanowano kolejną prezentację tego typu, tym razem koncentrującą się już na produkcjach wydawanych przez sam Microsoft. Lista oczekiwań i w tym przypadku zaczyna już rosnąć: nowa odsłona Fable, data premiery Halo Infinite, kolejne produkcje w seriach Forza...

Jak widać, gracze nie wyciągają wniosku. Wystarczy wymienić jakąkolwiek produkcję z przeszłości Microsoftu, a ta na pewno pojawiła się już w dywagacjach i oczekiwaniach fanów na lipcowy pokaz. Powrót cyklu Perfect Dark, wspomniane Fable... Warto chyba jednak spojrzeć chłodnym okiem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy