​PlayStation chce zatrudnić graczy by pomagali innym

PlayStation jakiś czas temu wygasiło usługę Ask PlayStation, ale chyba ma już pomysł czym ją zastąpić. Niektórzy gracze otrzymali oferty wynagrodzenia za pomoc innym.

Sony połączyło siły z firmą Limitless Technology, która oferuje usługi obsługi klienta i rekrutuje graczy chętnych, by pomagać innym online. Rekrutacja odbywa się przez maile, w których gracze znajdują zachęty do rejestrowania się w programie i informacje o wynagrodzeniu.

Informacja z maila głosi, że PlayStation korzysta z pomocy Limitless i oferuje graczom możliwość wykorzystania ich wiedzy oraz doświadczenia na temat produktów PS w ramach wsparcia dla innych graczy i odpowiadania na ich pytania, za co mieliby otrzymywać wynagrodzenia pieniężne. 

Reklama

Link zawarty w mailu prowadzi do strony Limitless z ofertą “pracy" na zasadzie “kto pierwszy ten lepszy". Limitless od dawna oferuje usługi, które sprowadzają się do wynagradzania pieniężnego osób, które są chętne do pomagania firmom i markom, których są fanami. Proces rejestracji w programie polega na założeniu konta w aplikacji mobilnej Limitless i przejściu procesu weryfikacji. Procesowi takiemu zostaną poddani wszyscy chętni, wygląda więc na to, że PlayStation spodziewa się dużego zainteresowania ze strony graczy. Wybrani otrzymają 10 dolarów jednorazowego bonusu oraz 1,20 dolara za każde pytanie / problem, który uda im się rozwiązać.

Co sądzicie o ofercie ze strony PlayStation? Skusilibyście się na taką pracę, gdyby podobne oferty zaczęły pojawiać się w Polsce? Domyślam się, że zapewne cała akcja nie dotyczy żadnych dużych, poważnych problemów, na przykład z zakupionymi usługami czy kontem, ale osobiście mam pewien problem z przerzucaniem na graczy pracy, którą powinien wykonywać support i to za stawki, które są zapewne ułamkiem zarobków pracowników obsługi klienta. Ale może jestem w mniejszości?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sony | PlayStation Vita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama