​PlayStation 4 Pro: Tryb Boost istnieje i działa

Możliwości konsol z generacji na generację ulegają rozbudowie, ale chyba jeszcze nigdy nie były tak bliskie komputerom.

PlayStation 4 Pro: Tryb Boost faktycznie działa. Przetestowano go w 21 grach. Tryb Boost w skrócie pozwala na wykorzystanie dodatkowej mocy obliczeniowej PS4 Pro nawet w tytułach, dla których twórcy nie przygotowali stosownego patcha.

Teoretycznie powinno to zwiększyć liczbę fps-ów, zmniejszyć lub wyeliminować chwilowe spadki płynności, a także przyspieszyć ładowanie etapów. I jak wynika z szybkich testów, wszystko to faktycznie ma miejsce.

Oto opublikowana na Reddicie lista tytułów, w których zauważono poprawę:

Reklama
  • Assassin's Creed 4 - zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Assassin's Creed Unity - zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Battlefield 4 - działa super nawet z 64 graczami w trybie conquest
  • Bloodborne - działa lepiej, ale miewa problemy z płynnością
  • Dying Light - zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Evil Within - lepsza wydajność i szybsze ładowanie
  • Fallout 4 - stałe 30 fps-ów
  • Far Cry Primal - zniknęły problemy ze spadkami fps-ów
  • Furi - wygląda lepiej, nie ma już problemów z tearingiem obrazu na początku gry
  • Godzilla - brak zwolnień i błyskawiczne ładowanie
  • Grow Home - lepiej, niż było, ale nadal źle
  • Homefront Revolution - stałe 30 fps-ów
  • Just Cause 3 - prawie jak zupełnie nowa gra
  • Lords of the Fallen - lepsza płynność
  • Mad Max - lepsza płynność
  • Rainbow Six Siege - w trybie Terrorist Hunt jest teraz 110 fps-ów
  • Saints Row 4 - lepiej niż było, ale nadal nie jest to stałe 60 fps-ów (choć teraz to przynajmniej 50+)
  • Star Wars Battlefront - stałe 60 fps-ów niezależnie od tego, co akurat dzieje się na ekranie
  • Until Dawn - działa znacznie lepiej
  • Vanishing Of Ethan Carter - stałe 60 fps-ów, nawet w miejscach najbardziej obciążających konsolę
  • Yakuza 0 - lepsza płynność

Cóż, z jednej strony kupno Pro ma coraz więcej sensu, ale z drugiej wygląda na to, że stary sposób pecetowców na problemy z płynnością ("wymień kartę graficzną i procesor, dodaj RAM-u") właśnie zaczął się sprawdzać także na konsolach. W każdym razie tych od Sony. Super?

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: PS4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy