PlayerUnknown's Battlegrounds: Świetna sprzedaż
Ten moment, kiedy dobry pomysł i przemyślana realizacja spotykają się z pozytywnym odzewem rynku - takie historie lubimy najbardziej.
Brendan Greene, autor słynnego moda Battle Royale do Army 2, trafił na prawdziwą żyłę złota. Niedawno informowano, że PlayerUnknown's Battlegrounds zarobiło ponad 11 milionów dolarów w kilka dni od premiery, a teraz studio Bluehole pochwaliło się kolejnym osiągnięciem - ich najnowszy tytuł sprzedał się już w ponad milionie egzemplarzy.
Świetny wynik, zważywszy na to, że od chwili wypuszczenia wczesnodostępowej wersji nie minęły jeszcze 3 tygodnie. Autorzy poinformowali również, że liczba jednocześnie bawiących się graczy w szczytowym momencie sięgnęła 89 tysięcy.
Produkcja cieszy się też sporą popularnością pośród streamerów. Do tej pory poświęcono jej 39 841 streamów, co przekłada się na 5 168 180 minut transmisji.