PlayerUnknown's Battlegrounds na konsolach Xbox One z mniejszą płynnością niż obiecywano

​Twórcy cieszącego się ogromną popularnością PlayerUnknown's Battlegrounds ujawnili, że wersje przygotowywane z myślą o Xbox One zadziałają z mniejszą płynnością niż wcześniej obiecywano.

Niedawno producent gry - Brendan Greene - obiecywał, że na najmocniejszym modelu konsoli Microsoftu tytuł uruchomi się w 60 klatkach na sekundę. Na słabszych urządzeniach miało być nieco gorzej, ale docelowo chciano osiągnąć wspomniany poziom na wszystkich sprzętach koncernu z Redmond.

Teraz okazuje się, że obietnic związanych z Xbox One X nie uda się dotrzymać. W opublikowanym na Twitterze wpisie developer wyjaśnił, że na wszystkich wersjach platformy produkcja zadziała ze stałą, mniejszą płynnością w wysokości 30 FPS.

Greene zaznacza jednocześnie, że wraz ze swoją ekipą nadal optymalizuje tytuł i stara się znaleźć sposoby, które umożliwiłyby zwiększenie liczby klatek na sekundę. Podkreśla jednak, że niczego nie może potwierdzić, ponieważ gra znajduje się na bardzo wczesnym etapie prac.

Reklama

Strzelanka stawia na formułę zabawy w stylu battle royale. Setka osób trafia na jedną mapę, a głównym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich rywali. Zwycięzcą starcia jest uczestnik, który jako ostatni pozostanie żywy na polu bitwy.

Wczesna wersja PlayerUnknown’s Battlegrounds na Xbox One zadebiutuje w przyszłym tygodniu - 12 grudnia. Warto zaznaczyć, że w podobnym okresie światło dzienne powinna ujrzeć finalna edycja produkcji na PC.

Twórcy cieszącego się ogromną popularnością PlayerUnknown’s Battlegrounds ujawnili, że wersje przygotowywane z myślą o Xbox One zadziałają z mniejszą płynnością niż wcześniej obiecywano.

Niedawno producent gry - Brendan Greene - obiecywał, że na najmocniejszym modelu konsoli Microsoftu tytuł uruchomi się w 60 klatkach na sekundę. Na słabszych urządzeniach miało być nieco gorzej, ale docelowo chciano osiągnąć wspomniany poziom na wszystkich sprzętach koncernu z Redmond.

Teraz okazuje się, że obietnic związanych z Xbox One X nie uda się dotrzymać. W opublikowanym na Twitterze wpisie developer wyjaśnił, że na wszystkich wersjach platformy produkcja zadziała ze stałą, mniejszą płynnością w wysokości 30 FPS.

Greene zaznacza jednocześnie, że wraz ze swoją ekipą nadal optymalizuje tytuł i stara się znaleźć sposoby, które umożliwiłyby zwiększenie liczby klatek na sekundę. Podkreśla jednak, że niczego nie może potwierdzić, ponieważ gra znajduje się na bardzo wczesnym etapie prac.

Strzelanka stawia na formułę zabawy w stylu battle royale. Setka osób trafia na jedną mapę, a głównym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich rywali. Zwycięzcą starcia jest uczestnik, który jako ostatni pozostanie żywy na polu bitwy.

Wczesna wersja PlayerUnknown’s Battlegrounds na Xbox One zadebiutuje w przyszłym tygodniu - 12 grudnia. Warto zaznaczyć, że w podobnym okresie światło dzienne powinna ujrzeć finalna edycja produkcji na PC.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy