Platforma społecznościowa Dusk to nowy wymiar mobilnego grania?
Czy Dusk okaże się rewolucją w przemyśle gamingowym? Platforma społecznościowa silnie skorelowana z mobilnymi grami otrzymała zastrzyk finansowy w postaci 8 mld dolarów w najnowszej kampanii finansowania.
Dusk to dosyć świeży na rynku byt założony przez Bjarke Felbo i Sanjaya Guruprasada. Jest to swoista przystań społecznościowa, której głównym filarem poza komunikowaniem i integrowaniem się z innymi jest... wspólne granie. Aplikacja oferuje póki co 50 zróżnicowanych gier, a sami twórcy chwalą się, że użytkownicy spędzili w tym serwisie już przeszło miliard minut na głosowych rozmowach.
Z Dusk skorzystać miało 5 mln użytkowników z różnych kontynentów z łącznie 150 krajów z całego świata. "Dusk całkowicie zmienia oblicze gier społecznościowych dla wielu graczy na urządzeniach mobilnych" - przyznaje współzałożyciel projektu Sanjay Guruprasad.
Dusk jest swoistym przytułkiem dla fanów gier mobilnych, którzy chcą w sposób interaktywny i cyfrowy spędzać czas z innymi, przy okazji nawiązując relacje z ludźmi z całego świata. Platforma w dużej mierze korzysta na coraz atrakcyjniejszym i bogatszym rynku gier mobilnych, który notuje nieustanne wzrosty.
Potencjał Dusk zauważony został przez podmioty zewnętrze z branży gier, które w najnowszej fali finansowania zasiliły projekt łączną kwotą rzędu 8 milionów dolarów. Firma otrzymała zastrzyk pieniężny za sprawą: byFounders, Makers Fund, King, Kamkord oraz Pocket Gems.
Inicjatorzy projektu nie kryją ogromnego zadowolenia takim obrotem sprawy. "Pokolenie Z chce zabawnych, niezobowiązujących gier, w które mogą grać razem na swoich telefonach, śmiejąc się jednocześnie na czacie głosowym. To finansowanie jest dowodem zaufania naszych inwestorów do naszej wizji zrewolucjonizowania sposobu tworzenia i grania w gry społecznościowe dla wielu graczy na urządzeniach mobilnych" - przekonuje Guruprasad.
Wiele wskazuje więc na to, że Dusk, jako społecznościowa platforma gamingowa, może wnieść sporo rewolucji do interaktywnego i cyfrowego świata.