Planet X3: Nowa strategia na wysłużony system MS-DOS

Pomimo tego, że mamy 2018 rok i producenci prześcigają się w dostarczeniu fotorealistycznych doznań wizualnych, to okazuje się, że wciąż istnieje pewna grupa ludzi, którym zupełnie na tym nie zależy.

Tymczasem Amerykanie zapowiadają stworzenie kosmicznej armii Space Force, łazik Curiosity dokonuje odkrycia, które może świadczyć o istnieniu życia na Marsie, a bostońscy uczeni odwracają procesy starzenia się myszy...

RTS Planet X3 zebrało na Kickstarterze ponad 113 tys. dolarów, wpłaconych przez przeszło 2,5 tys. darczyńców. Co ciekawe: trójka w jego tytule nie jest przypadkowa, to sequel X2, które ukazało się w zeszłym roku... na Commodore’a 64. Wówczas sprzedano 800 kopii. Skrojony pod starożytny system MS-DOS następca już na etapie kickstarterowych preorderów przebił ten wynik ponad dwukrotnie.

Reklama

Za obie strategie odpowiada David Murray, który zasłynął jako twórca kanału The 8-Bit Guy. W rozmowie z Gamasutrą narzeka on na nękające go podczas pracy oczywiste problemy:

Developer planuje wydać tytuł w maju 2019... czyli ok. 38 lat po debiucie stareńkiego systemu operacyjnego. Rzecz powinna dać się uruchomić przy pomocy popularnych emulatorów (w rodzaju DOSBoksa, VMware czy Virtualboksa), a więcej o niej dowiecie się ze wspomnianego wywiadu.

CD Action
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy