Pierwszy gameplay z Iron Harvest – strategii osadzonej w świecie autorstwa Jakuba Różalskiego

Iron Harvest /materiały prasowe

W serwisie Kickstarter uruchomiono zbiórkę pieniędzy na rzecz Iron Harvest - strategii czasu rzeczywistego osadzonej w stworzonym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. Z tej okazji opublikowano też pierwszy gameplay.

Nagranie prezentuje fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji alfa projektu. Film składa się z kilku różnych ujęć przedstawiających przykładową misję z kampanii fabularnej gry. Zadanie rozegrano z perspektywy Rzeczpospolitej Polanii - frakcji, której namioty ozdobione są nadwiślańskim godłem.

Pokazana w materiale zabawa nie odbiega zbytnio od innych przedstawicieli gatunku. Nie zabrakło więc kierowania kilkuosobowymi oddziałami piechoty, a także przejmowania - niczym w Company of Heroes - punktów gwarantujących dodatkowe zapasy. W trakcie zmagań skorzystano także z kroczącego mecha.

Reklama

Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, w serwisie Kickstarter uruchomiono zbiórkę pieniędzy na realizację gry. Autorzy ze studia King Art Games potrzebują 450 tysięcy dolarów. Kwotę najprawdopodobniej uda się zgromadzić - obecnie na koncie jest 51 tysięcy dolarów, a do końca akcji pozostało jeszcze 31 dni dni.

Strategię osadzono w fikcyjnym świecie 1920+, którego autorem jest Jakub Różalski. W uniwersum historia potoczyła się w nieco inny sposób, co zaowocowało między innymi bardziej zaawansowanym rozwojem technologicznym.

W grze pojawią się trzy frakcje - poza Rzeczpospolitą Polanii, twórcy oddadzą do dyspozycji graczy Imperium Saksonii (odpowiednik Niemców) oraz Roswiecję (Rosja rządzona jeszcze przez cara Mikołaja, choć władzę chce przejąć Grigorij Rasputin). Każde ugrupowanie otrzyma własną kampanię fabularną, które zostaną połączone wspólną historią. Łącznie autorzy szykują 21 misji.

Poszczególne stronnictwa dostaną swoich bohaterów posiadających specjalne umiejętności przydatne na polu walki. Polanię wspomoże snajperka Anna, Saksonię doświadczony żołnierz i dowódca Gunter, a Roswiecję szpieg Olga. Postacie skorzystają z pomocy zwierząt - odpowiednio niedźwiedzia Wojtka, wilka Taga i tygrysa Changa.

Dokładna data premiery Iron Harvest nie jest na razie znana, ale produkcja powinna ukazać się w przyszłym roku. Tytuł zmierza na trzy platformy sprzętowe - PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Wspomniany materiał z fragmentami rozgrywki można obejrzeć poniżej:

Na deser - zwiastun z okazji startu zbiórki na Kickstarterze:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Iron Harvest
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy