Pierwsze recenzje Call of Duty: Modern Warfare 3. Nie jest zbyt kolorowo

Call of Duty: Modern Warfare 3 zadebiutowało już oficjalnie na rynku i zgodnie z przypuszczeniami nie cieszy się pozytywną sławą. Pierwsze recenzje na platformie Steam zwiastują nie do końca udany produkt z kultowej serii wojennych strzelanek.

Modern Warfare 3 to najnowsza odsłona Call of Duty, stanowiąca kontynuację wydanego zaledwie rok wcześniej Modern Warfare 2. Faktycznie jednak tegoroczna strzelanka jest rebootem wyprodukowanej w 2011 roku gry Call of Duty: Modern Warfare 3. Za powstanie gry odpowiada studio Sledgehammer Games.

Oprócz klasycznej kampanii fabularnej tytuł oferuje również misje typu Open Combat, które nie posiadają klasycznej liniowej rozgrywki, a wyróżniają się znacznie szerszym spektrum, jeśli chodzi o sam proces podejmowania decyzji. W trybie sieciowym mamy z kolei do czynienia z odświeżonymi klasycznymi 16 mapami znanymi z CoD: MW 2 (2009). I to właśnie ten punkt w największej mierze rozgrzewa fanów serii Call of Duty.

Reklama

Negatywna krytyka spada na najnowsze Call of Duty

Niektórzy już kilka dni wcześniej otrzymali dostęp do warstwy kampanijnej. M.in. na Reddicie i innych forach mogliśmy wyczytać w dużej mierze krytyczne komentarze odnośnie powstałego właśnie Modern Warfare 3. Teraz tytuł oficjalnie trafił na sklepowe półki, a my postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się recenzjom na Steamie.

Te niestety nie są zbyt pochlebne dla najnowszego dzieła z serii Call of Duty. W sekcji komentarzy gracze wskazują na nie do końca gotowy produkt, pozbawiony immersji i głębi. Według wielu jest to również najsłabsza odsłona CoD-a z ostatnich lat. Szczególna krytyka dotyka kampanii. Nie brak wpisów, iż ta powinna stanowić co najwyżej dodatek DLC do pełnoprawnego Modern Warfare 2 z ubiegłego roku. Tymczasem za produkcję musimy zapłacić bardzo słono, no aż 349 zł.

Póki co najnowsze Modern Warfare 3 może "pochwalić się" wynikiem 41% pozytywnych recenzji na platformie od Valve.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Activision
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy