Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Pierwsza większa łatka Cyberpunk 2077… wprowadza nowe błędy

​Cyberpunk 2077 doczekał się pierwszej większej aktualizacji, łatającej sporo wykrytych błędów. Gracze nie są jednak do końca zadowoleni: łatka jest jednak dość skromna i nie wprowadza żadnych znaczących nowości. Co więcej, natknięto się już na nowy błąd, uniemożliwiający kontynuowanie...

CD Projekt już w ubiegłym roku obiecywał, że w styczniu oraz w lutym wyda dwie duże aktualizacje, mające zamienić produkcję w coś zdatnego do użytku na konsolach poprzedniej generacji, a także załatać sporo błędów, które znaleźć można na pozostałych platformach. Teraz wydano pierwszą.

Reklama

Gracze spodziewali się jednak nieco szerzej zakrojonych zmiany, choćby w sztucznej inteligencji przeciwników. Nic z tego, choć deweloperzy zapewniają, że styczniowy patch "kładzie podwaliny" pod dalsze łatanie, już - miejmy nadzieję - związane właśnie z tymi ambitniejszymi elementami.

"W tej aktualizacji skupiliśmy się na poprawie stabilności. Będziemy kontynuować tę pracę w patchu 1.2 i innych nadchodzących aktualizacjach. Jednocześnie będziemy nadal naprawiać napotkane błędy i słuchać Waszych opinii na temat tego, jak poprawić ogólne wrażenia z gry" - podano w komunikacie.

Każda platforma otrzymała szereg dedykowanych poprawek. Jest też zestaw ogólnego łatania, związanego głównie ze skryptami zadań. O tym, jak skomplikowanym tworem są współczesne gry wideo najlepiej świadczy jednak fakt, że twórcom przy okazji udało się... zepsuć inne zadanie.

Mowa o misji "Stary znajomy", wykonywanej - co gorsza - w ramach głównego wątku fabularnego. Zadanie wymaga poczekania na telefon od rzeczonego znajomego, lecz ten po aktualizacji 1.1 nigdy nie nadchodzi, co uniemożliwia przejście misji oraz - co za tym idzie - ukończenie całej produkcji.

CD Projekt sugeruje, by w oczekiwaniu na załatanie tego problemy skorzystać z obejścia: należy zadzwonić do Judy i nie rozłączanie się - to ma spowodować, że zadzwoni także pechowy znajomy. Gdy rozłączymy połączenie z Judy, rozłączymy też Takemurę, lecz ten wkrótce oddzwoni już sam.

Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje