Peter Molyneux próbuje odzyskać zaufanie fanów. Wyruszył Godus 2.0
Kiedy w zeszłym roku ukazała się beta nowej gry Petera Molyneux, Godus, wielu miłośników jego starszych produkcji bardzo się zawiodło.
Teraz wyruszyła wersja 2.0, która, jak obiecują twórcy, nie powtarza błędów z bety. Oprócz nowego rodzaju terenu, w Godus 2.0 pojawił się całkiem przebudowany sposób sterowania. Jak mówi Molyneux, zmiany wprowadzono na podstawie opinii graczy.
"Musieliśmy to zrobić ze względu na opinie, które od was otrzymaliśmy - że to festiwal klikania, że nie wiecie, co robicie ani dlaczego to robicie, że gameplay jest mało zróżnicowany i że niewielu z was przechodzi tryb historii czy multi. Więc wróciliśmy do szkicowania fundamentów gry" - twierdzi znany producent.
Molyneux twierdzi, że gra w obecnym kształcie to coś zupełnie innego, niż to, co gracze otrzymali w becie. Opublikowano materiał wideo dotyczący aktualizacji: