Paladins: Twórcy odpierają zarzuty o kopiowanie pomysłu

Wygląda na to, że posądzanie twórców Paladins o "zrzynanie" od Blizzardu może być całkowicie bezpodstawne. Producent postanowił zabrać głos i odnieść się do sprawy.

Todd Harris, jeden z szefów studia Hi-Rez, odpiera oskarżenia, zwracając uwagę, że kierunek przepływu może być wprost odwrotny.

Harris twierdzi też, że przez znakomity marketing Overwatch na tyle przyćmił ich dziełko, że wielu ludzi zwyczajnie nie zdaje sobie sprawy, że pewne rozwiązania (jak chociażby postać zmieniająca się w lodową bryłę, vide Mei/Evie) ma swój początek właśnie w Paladins. Projektant obiecuje zresztą przedstawić swój punkt widzenia szerzej i to we wcale niedalekiej przyszłości. Blizzard (tymczasem?) nie komentuje sprawy.

Reklama

A szkoda, bo dyskusja "kto od kogo" mogłaby być ciekawa. Zwłaszcza, że obie produkcje debiutowały niemal równocześnie. Zamknięta beta Overwatcha wystartowała w październiku ubiegłego roku, zamknięta beta Paladins otworzyła się natomiast na miesiąc później.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: paladins
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy