Overwatch: Zmiany w mechanice Mercy
Umiejętność Resurrect od teraz będzie umiejętnością signle - target z długim cooldownem. Anielica dostanie też nowego ulta.
Najnowsze działania w celu lepszego zbalansowania herosów doprowadziły do zmiany w mechanice Mercy. Jeff Kaplan w najnowszym Developer Update, tłumaczy się z decyzji jaką podjęli twórcy. Zmiana w mechanice Mercy jest znacząca. Pierwszą i najważniejszą modyfikacją z jaką spotka się postać, jest to, że umiejętność Ressurect nie będzie już ultem bohaterki.
Od teraz będzie występować w grze jako zwykła umiejętność z długim czasem schłodzenia oraz działająca tylko na pojedynczy cel. Ressurect od teraz będzie miał zasięg 5 metrów i gracze będą musieli czekać 30 sekund by użyć go ponownie.
Nowy ult Mercy nosi nazwę Valkyrie. I jest to umiejętność, która podczas 20 sekundowego czasu trwania, ulepszy działanie pozostałych skilli oraz statystyk postaci. Podczas działania Valkyrie jej leczenie oraz boost beams, będą łączyć się z innymi przyjaznymi graczami oraz ich działanie zyska większy zasięg. Dodatkowo, będzie strzelać szybciej a jej pociski zadadzą więcej obrażeń.
Co więcej, Guardian Angel zwiększy swój zasięg, postać będzie regenerować punkty żywotności podczas otrzymywania obrażeń a cooldown Resurrecta zostanie natychmiast zresetowany i zmniejszony do 10 sekund - to wszystko stanie się po użyciu nowego ulta Mercy. Wprawny gracz będzie w stanie wykorzystać nowe umiejętności herosa, do uleczenia grupy 3-4 sojuszników, w bardzo krótkim czasie.
PŁ