Overgrowth ukaże się po niemal 9 latach oczekiwania!

​Overgrowth to już trochę dowcip. Gra, zapowiedziana w listopadzie 2008 roku, miała pozwolić nam na wcielenie się w jednego z tych zaznajomionych z kung-fu królików, o których tyle się słyszy. Jej główną atrakcją miały być starcia (przy użyciu pięści i broni białej) z innymi antropomorficznymi zwierzątkami.

Od tego czasu zaliczyliśmy sporo wersji alfa i beta, uczciwie trzeba zresztą powiedzieć, iż twórcy nie wzbraniali się przed tłumaczeniem, jak wyglądają postępy prac. Na ich youtubowym kanale znajdziecie niemal 200 związanych z produkcją materiałów.

Wkrótce po pierwszej zapowiedzi rzecz prezentowała się w następujący sposób:

Jeszcze w 2012, gdy znalazła się na etapie alfy, wyglądała tak:

Dla porównania sprawdźcie, jak wypada dziś:

David Rosen, reżyser tytułu, poinformował właśnie na Twitterze, że tworzona od niemal 9 lat produkcja opuści wreszcie earlyaccessowe getto. I zrobi to szybko, bo już 16 października.

Reklama

Ponoć dodatkowy czas przydał się na dopieszczenie systemu walki oraz poprawę oprawy i stworzenie pełnoprawnej kampanii singlowej. Czy antropomorficzny zając zdobędzie rząd dusz - dowiemy się już za kilka dni.

CD Action
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy