Overgrowth ukaże się po niemal 9 latach oczekiwania!
Overgrowth to już trochę dowcip. Gra, zapowiedziana w listopadzie 2008 roku, miała pozwolić nam na wcielenie się w jednego z tych zaznajomionych z kung-fu królików, o których tyle się słyszy. Jej główną atrakcją miały być starcia (przy użyciu pięści i broni białej) z innymi antropomorficznymi zwierzątkami.
Od tego czasu zaliczyliśmy sporo wersji alfa i beta, uczciwie trzeba zresztą powiedzieć, iż twórcy nie wzbraniali się przed tłumaczeniem, jak wyglądają postępy prac. Na ich youtubowym kanale znajdziecie niemal 200 związanych z produkcją materiałów.
Wkrótce po pierwszej zapowiedzi rzecz prezentowała się w następujący sposób:
Jeszcze w 2012, gdy znalazła się na etapie alfy, wyglądała tak:
Dla porównania sprawdźcie, jak wypada dziś:
David Rosen, reżyser tytułu, poinformował właśnie na Twitterze, że tworzona od niemal 9 lat produkcja opuści wreszcie earlyaccessowe getto. I zrobi to szybko, bo już 16 października.