Oto wszystkie opcje graficzne w Grand Theft Auto V
Jednym z powodów, dla których gracze pecetowi są graczami pecetowymi, jest mnogość opcji pozwalających dostosować grafikę do własnych preferencji (i możliwości sprzętu).
W internecie pojawiła się lista opcji graficznych w GTA V. Warto zobaczyć.
- Suwak pamięci graficznej - pokazuje, jak bardzo gra obciąża GPU
- Ignoruj sugerowane limity - gra automatycznie wykrywa jaki masz sprzęt i dostosowuje do tego grafikę, ale można spróbować ją "ponaginać"
- Opcje związane z ekranem (rozdzielczość, proporcje, odświeżanie)
- Anty-aliasing - FXAA, MSAA i Nvidia TXAA
- Pauzuj grę przy przełączeniu okna gry na inne
- Suwaki dla zagęszczenia i zróżnicowania populacji, skalowania dystansu
- Jakość tekstur
- Jakość shaderów
- Jakość cieni
- Jakość odbić
- MSAA odbić
- Jakość wody
- Jakość cząstek
- Jakość trawy
- Jakość miękkich cieni
- Opcje post-FX
- Stopień rozmycia przy ruchu
- Efekty głębi pola
- Filtrowanie anizotropowe
- Okluzja otoczenia
- Teselacja
- Długie cienie
- Cienie wysokiej rozdzielczości
- Wysokie detale przy lataniu
- Rozszerzone skalowanie dystansu
- Rozszerzone cienie
- Testowanie benchmarkowe
Zadowoleni?