Oto duchowy spadkobierca Quake'a, gra Wrath: Aeon of Ruin

Cenega, oficjalny partner 1C Entertainment w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, poinformowała, że firmy 1C Entertainment i 3D Realms we współpracy z KillPixel złożą hołd klasycznej erze gier w tytule Wrath: Aeon of Ruin, horrorze FPS w konwencji mrocznego fantasy zasilanym oryginalnym silnikiem Quake’a.

Stary Świat umarł. Pośród ruin czai się ponadczasowy strach. Nieznajomy, niegdyś dryfujący po Wiecznym Morzu, trafia na wybrzeże umierającego świata. Z mrocznej ciemności wyłania się postać spowita w biel, Pasterz Zbłąkanych Dusz, który obciąża Nieznajomego zadaniem upolowania pozostałych przy życiu Strażników Starego Świata.

Przemierzaj starożytne krypty, zniszczone ruiny i skowyczące lasy z dziewięcioma broniami i dziesięcioma artefaktami o straszliwej mocy. Tradycyjna broń palna, jak klasyczna dwururka z alternatywnym trybem strzelania nie oszczędzi żadnych wrogów. Retcher i Fangspitter przekształcają zęby i cysty zebrane z trucheł wrogów w śmiercionośne pociski. Nie lekceważ przeciwników, gdyż atakują oni w ogromnej liczbie i sile. Miej zawsze ostry umysł i ostrze, by przetrwać nadchodzące niebezpieczeństwa.

Reklama

Centralny projekt świata Wrath zachęca do opartej na eksploracji, nieliniowej rozgrywki. Na początku tylko 2 pierwsze światy są otwarte dla gracza, ale klucze kryjące się w pięciu strefach otwierają inne drzwi. Sekrety ukryte w cieniu nagradzają zarówno wiedzą, jak i desperacko potrzebnym opancerzeniem. Uważaj: potężne potwory sprawiają, że perspektywa przetrwania jest naprawdę ponura. Nawet zapis gry jest przerażający - Więzy Duszy pozwalają zapisywać wszędzie, ale nie są nieskończone. Graj agresywnie, ale strategicznie. 

W krwiobiegu Wrath płynie DNA strzelanek z lat 90. Stworzone wewnętrznie przez 3D Realms i KillPixel, przy udziale weteranów sceny Quake’a, Wrath zawiera ponadczasowe element klasyków takich jak DOOM, QUAKE, DUKE NUKEM 3D, BLOOD, UNREAL i HEXEN, autentycznie przenosząc je do XXI wieku. Kompozytor Andrew Hulshult (Quake Champions) i starszy inżynier dźwięku Bjørn Jacobsen (Cyberpunk 2077) podkreślają eteryczną atmosferę upiornymi dźwiękami i heavy metalem.

Wrath pojawi się już latem 2019 roku na Windows, Mac i Linux, a także na konsole Nintendo Switch, PlayStation4 i Xbox One w pierwszej połowie 2020 roku.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy