Orcs Must Die! Unchained: Co nowego w aktualizacji 2.4?
Zamknięta beta Orcs Must Die! Unchained otrzymuje nową aktualizacją o numerze 2.4.
Gameforge i deweloper Robot Entertainment wprowadzają do walki Oziela, kradnącego życie bohatera, który rozwija swój pełen potencjał wraz z postępem danej rundy gry. Gracze PvP doceniają zmodyfikowany sposób działania punktów wojennych i obozów wojennych oraz wprowadzenie nowych magicznych barier i możliwych do zniszczenia obiektów za dodatkowe zasoby w grze. Fani gry mogą teraz walczyć na ulubionej mapie "Unchained Fortress" ze sterowanymi komputerowo przeciwnikami w niekończącym się trybie. Mogą też używać tutaj znanych z poprzednich wersji gry pułapek fizycznych, które np. wyrzucają siepaczy na kilka metrów w górę, umożliwiając tym samym zastawianie wyrafinowanych pułapek.
Daj żyć, daj umrzeć: Oziel, złodziej dusz
Unoszący się w powietrzu mag Oziel ma pewien paskudny zwyczaj: wysysa z przeciwników życie, aby się wzmocnić. Dzięki swojej pasywnej umiejętności zbiera on dusze poległych siepaczy i herosów, zwiększając tym samym przez cały czas swój maksymalny zapas many, który ma bezpośredni wpływ na dalsze umiejętności Oziela. I tak przykładowo czas działania umiejętności "Skalana ziemia", przy której przywoływane są upiorne ręce spowalniające pobliskich przeciwników, zależy od całkowitej ilości many posiadanej przez Oziela. Dodatkowa umiejętność przywołuje duszę, która przyczepia się do pięt wrogiego herosa i osłabia jego ataki o 30%. Jeśli wrogi heros zostanie dodatkowo trafiony przez Oziela, wówczas przyczepiona do niego dusza wybuchnie i zada obrażenia obszarowe w wysokości zasobów many Oziela.
Zmienione punkty wojenne, możliwe do zniszczenia obiekty i magiczne bramy
W przyszłości gracze nie będą musieli pokonywać długiej drogi z pola bitwy z powrotem do swojej bazy, aby zainwestować tam zdobyte z trudem punkty wojenne w celu udoskonalenia swojego obozu wojennego. Zamiast tego punkty będą przypisywane bezpośrednio do obozu, na którego pasie zostały zdobyte.
Nowymi elementami w grze są możliwe do zniszczenia obiekty, które są porozrzucane po całej mapie w formie waz i które dają graczom dodatkowe punkty wojenne i punkty doświadczenia. Sposób działania magicznych barier, które zastąpią dotychczasowe bramy, jest bardzo prosty: własne jednostki i sojusznicy przechodzą je bez problemu, a siepacze i gracze z obozu przeciwnika muszą się przez nie przebijać po staremu. Uszkodzone bariery regenerują się przez określony czas same, podczas gdy bariery zniszczone całkowicie trzeba naprawiać od nowa.
Większa głębia, większa dostępność
Zmiana mechaniki punktów wojennych zapewnia graczom oszczędność czasu i daje im nowe możliwości techniczne, nie zmuszając ich przy tym do oddalania się od wiru walki: Czy ma sens dalsze wspieranie i tak rozbudowanego już pasa, czy też drużyna powinna się raczej skoncentrować na pozostałych trasach, aby zapewnić sobie kontrolę nad mapą w dalszej części rozgrywki? Nowi gracze otrzymują natomiast od Robot Entertainment zaprojektowaną od nowa Talię Starter ze wszystkimi możliwymi pułapkami, siepaczami i przedmiotami, aby było im łatwiej odnaleźć się na początku przygody z grą. Ponadto deweloperzy gry pracują nadal nad zbalansowaniem poszczególnych herosów, kart i nagród.
Przegląd najważniejszych zmian wprowadzonych w aktualizacji:
- Nowy heros: złodziej dusz Oziel, ofensywny mag, którego umiejętności zależą od całkowitej ilości posiadanej przez niego many
- Na mapie "Unchained Fortress" można teraz grać również w PvE
- Punkty wojenne jako możliwy do zrealizowania zasób odpada, waluta będzie w przyszłości wędrowała bezpośrednio do obozu wojennego
- Możliwe do zniszczenia obiekty dają graczowi i pobliskim sprzymierzeńcom dodatkowe punkty wojenne i punkty doświadczenia
- Powrót ulubionych pułapek fizycznych w niekończącym się trybie