NVIDIA łączy siły z Warner Bros. przy współpracy nad Batman: Arkham Origins
NVIDIA poinformowała o współpracy z firmą Warner Bros. Interactive Entertainment i WB Games Montréal , której celem jest uczynienie z gry Batman: Arkham Origins zaawansowanego technicznie i wizualnie dzieła.
Gra stworzona została przez studio WB Games Montréal - w Batman: Arkham Origins gracze będą mieli okazję przemierzać rozszerzone Gotham City i uczestniczyć w wydarzeniach, do których doszło na lata przed historią przedstawioną w grach Batman: Arkham Asylum oraz Batman: Arkham City.
Akcja najnowszej odsłony sagi o Batmanie rozgrywa się zanim najgroźniejsi przestępcy Gotham City urośli w siłę - poznamy w niej młodego Batmana, uczestniczącego w serii wydarzeń, które wpłyną na kształtowanie się jego osobowości i ostatecznie uczynią go Mrocznym Rycerzem.
Batman ma ogromną moc, siłę i szybkość - te same atrybuty czynią dziś kartę NVIDIA GeForce GTX idealnym orężem w starciu z przestępczym światem Gotham City. Specjaliści z NVIDIA ściśle współpracowali z zespołem WB Games Montreal, czego efektem jest wykorzystanie w grze szeregu technologii NVIDIA, stworzonych z myślą o graczach - m.in. teselację DirectX, antialiasing NVIDIA TXAA, miękkie cienie oraz efekty NVIDIA PhysX.
"Gry z serii The Batman: Arkham słyną ze znakomitych efektów graficznych - cieszymy się, że udało nam się osiągnąć ten cel również w przypadku Batman: Arkham Origins" - mówi Samantha Ryan, Senior Vice President, Production and Development w firmie Warner Bros. Interactive Entertainment. "Dzięki wsparciu firmy NVIDIA byliśmy w stanie zapewnić niesamowite, wciągające graczy doświadczenia wizualne" - dodaje.