Reklama

Nowy trailer Marvel's Avengers objaśnia tajniki gry

​Nie jest dobrze, gdy pracujemy nad wielkim, wysokobudżetowym tytułem w oparciu o jedną z najważniejszych licencji w świecie rozrywki, a po pierwszych trailerach gracze debatują nie nad jakością czy detalami, lecz nad tym... o co w grze w ogóle chodzi. Taki jest kłopot Marvel's Avengers.

A może był? Deweloperzy ze studia Crystal Dynamics zdecydowali się bowiem na przygotowanie kolejnego, rozbudowanego zwiastuna, który wydaje się odpowiadać właśnie na tę krytykę z tegorocznej imprezy E3, ponieważ zajmuje się prezentacją najważniejszych elementów produkcji.

Jak wyjaśnia pan narrator, akcja toczy się w wersji uniwersum, w której drużyna Avengers została rozwiązana po incydencie w San Francisco. Miejsce śmiałków zajęła sztuczna inteligencja oraz drony, wszystko to produkowane przez firmę Advanced Idea Mechanics lub też AIM, w skrócie. Jak już wszyscy zdążyli się domyślić w czasie czytania powyższego zdania, korporacja AIM okazuje się być całkiem zła i trzeba poradzić sobie z armią jej robotów i innych zatrudnionych rzezimieszków, a do tego celu trzeba oczywiście zebrać najpierw stary i sprawdzony skład Avengers.

Reklama

Gracz zaczyna kampanię jako Kamala Khan, obecna Ms. Marvel oraz - zgodnie z lewicowym duchem - pierwsze muzułmańska bohaterka Marvela w roli tak ważnej postaci. Wraz z rozwojem wydarzeń liczba dostępnych bohaterów będzie się oczywiście rozszerzać, pozostawiając wybór graczom.

Druga połowa poniższego materiału wideo to już szczegóły na temat modyfikowania postaci, czyli jakże ważne wybieranie kostiumów przygotowanych przez twórców. Tych będzie całe mnóstwo z 80-letniej historii komiksów Marvela. Już widzimy to nagromadzenie transakcji cyfrowych.

Zdobędziemy także kolejne moce, co pozwoli dostosować styl rozgrywki. Crystal Dynamics przygotowuje dwa rodzaje misji: bohaterskie, przeznaczone dla pojedynczego gracza, a także strefy bojowe, gdzie wkroczymy do akcji z grupą trzech znajomych lub dobranych nam nieznajomych.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama