Nowe logotypy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz studia CD Projekt RED

CD Projekt RED, twórcy serii gier wideo Wiedźmin, zaprezentowali nową identyfikację wizualną studia oraz jego największego przedsięwzięcia - gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Powstałe w 2002 roku studio CD Projekt RED było owocem pasji do gier swych założycieli, rodzimych pionierów dystrybucji gier wideo - Michała Kicińskiego oraz Marcina Iwińskiego. Od tych pamiętnych wydarzeń minęło ponad 10 lat, jednakże logotyp nadający studiu identyfikację wizualną pozostawał w niezmienionej formie. Do wczoraj.

REDbird, pełniący od teraz zaszczytną rolę graficznej identyfikacji studia, reprezentuje najważniejszą cechę CD Projekt RED oraz tworzącego go zespołu ludzi: nieokiełznaną energię oraz pasję do tworzenia gier wideo.

"W pewnym sensie jesteśmy rebeliantami i tak jak oni - jesteśmy wolni. Zupełnie jak ptaki. Północny Kardynał (lub REDbird) uosabia te przymioty, które identyfikują nas w branży gier wideo i nadają naszej działalności charakter: niezależność i niezłomność. Staramy się wznosić na wyżyny, mierzymy zaś jeszcze wyżej" - powiedział Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED. "Kolor czerwony, z którym tak silnie jesteśmy kojarzeni, współdzielimy z jeszcze jedną istotą: Rarógiem. Pojawiającym się w słowiańskich legendach ognistym ptakiem, mającym przynosić ludziom szczęście oraz pomyślność. I tak jak w nim, i w nas drzemie ogień, źródło siły, pasji, kreatywności. Wszystkiego, co pozwala nam na tworzenie erpegów będących sercem przyświecającej nam filozofii" - dodał.

Reklama

W dniu 14 maja br. REDbird staje się podstawą nowej identyfikacji wizualnej studia, która towarzyszyć będzie wszystkim publikowanym przez CD Projekt RED materiałom.

Wraz ze zmianą swojego logotypu, studio CD Projekt RED zaprezentował odświeżoną identyfikację wizualną swojego największego przedsięwzięcia; znajdującej się obecnie w produkcji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, której premiera zaplanowana została na luty 2015 r. W centrum nowej identyfikacji graficznej umiejscowiona została maska przywodząca na myśl jednego z przywódców Gonu, owianego legendą Eredina.

Dziki Gon od zawsze postrzegany był jako zwiastun wojny, cierpienia oraz śmierci. Upiorni jeźdźcy o nieznanym pochodzeniu zasiewają w ludzkich sercach strach. Wedle wierzeń posiadają zdolność zniewalania dusz, które następnie włączają do swego przerażającego orszaku. Przybywają zimą, pod osłoną nocy, a ich pojawienie poprzedzane jest zawsze zorzą polarną.

W grze Wiedźmin 3, Dziki Gon nie pełni funkcji "zwyczajnego" wroga; "bossa", oczekującego cierpliwie na Geralta, na końcu ścieżki. Gon jest częścią wiedźmińskiego uniwersum oraz ważnym elementem wierzeń i opowieści snutych przez zamieszkującą go społeczność. Jest niezwykle istotny dla świata gry i posiada nań wielki wpływ, determinując jego losy. Jest osią gry i od początku do końca znajdować się będzie w sercu przedstawionych w niej wydarzeń.

Dowodzące nim istoty są straszniejsze, potężniejsze i bardziej tajemnicze od samego Dzikiego Gonu. Ich liczba oraz przyświecające im cele pozostają nieznane - niewielu spośród tych, którzy spotkali Gon przetrwało, by opowiedzieć o tym, co widzieli.

Więcej informacji na temat Dzikiego Gonu oraz gry Wiedźmin 3 ujawnionych zostanie wkrótce. Premiera gry na PC, PlayStation®4 i Xbox One zaplanowana została na luty 2015 r.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy