Nowa aktualizacja do Dead Cells
Już dziś pojawić się ma nowa aktualizacja do gry Dead Cells, która ma wprowadzić do rozgrywki nowe innowacje.
Dead Cells, która we wczesnym dostępie ukazała się 10 maja, już w przyszłym roku doczeka się swej premiery. Dzieło studia Motion Twin jest połączeniem gatunku roguelike z metroidvanią. Oznacza to jednocześnie elementy platformówkowe, proste zagadki logiczne i system walki w stylu hack’n’slash’. Gracze wcielić się mogą w ożywione zwłoki i eksplorować losowo generowane tereny posępnej twierdzy. Jednocześnie warto dodać, że śmierć postaci jest ostateczną i nie istnieje tutaj opcja zapisu stanu rozgrywki. Po porażce rozpocząć można od nowa, ale w kompletnie przebudowanej okolicy.
Wprowadzona teraz aktualizacja, Brutal Update, wprowadza wiele nowości, ale jedną z najważniejszych jest nowy system rozwoju postaci. Zamiast rozwijanych wcześniej Siły, Zdrowia i Umiejętności, można skupić się na rozwoju Brutalności, zwiększającej wprawę w broni, Taktyki, usprawniającej efektywność aktywnych skilli, a także Przetrwania, które zwiększy skuteczność tarcz. Ponadto każdy z tych atrybutów powiązany będzie z przedmiotami, które będą tym lepsze im wyższy będzie odpowiadający za nie parametr.
Ponadto aktualizacja wprowadza dziesięć nowych przedmiotów, a także dwa nowe obszary - Clock Tower i Slumbering Sanctuary. Dodatkowo pojawi się Assassin, który jako boss ostateczny zajmie miejsce dotychczasowego Watchera. Tego ostatniego spotkamy w połowie rozgrywki. Jednak na głównego, nieujawnionego jeszcze antagonistę, poczekać nam przyjdzie do premiery.
JFK