Nintendo nie chce korzystać z AI do tworzenia swoich gier. Powód? Bardzo rozsądny

Zbigniew Pławecki

Zbigniew Pławecki

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Nintendo
NintendoAFP
W branży gier technologia podobna do AI od dawna jest wykorzystywana do kontrolowania ruchu przeciwników, więc tworzenie gier i sztuczna inteligencja zawsze były ze sobą ściśle powiązane. Generatywna sztuczna inteligencja, która jest gorącym tematem w ostatnich latach, może być bardziej kreatywna, ale zdajemy sobie też sprawę, że powoduje ona problemy gdy chodzi o prawa do własności intelektualnej. Mamy dziesiątki lat know-how w tworzeniu najlepszych doświadczeń w grach dla naszych klientów i chociaż pozostajemy elastyczni w reagowaniu na rozwój technologiczny, mamy również nadzieję, że nadal będziemy dostarczać wartość, która czyni nas wyjątkowymi i nie da się jej osiągnąć wyłącznie dzięki technologii.
Shuntaro Furukawa
Video Player is loading.
Loaded: 0%
  • subtitles off, selected
Current Time 0:00
Duration -:-
Stream Type LIVE
reklama
dzięki reklamie oglądasz za darmo
Wyjście z Krypty! Serial, który spełnił nasze nadzieje - “Fallout”
Watermark Video
Wyjście z Krypty! Serial, który spełnił nasze nadzieje - “Fallout”Interia.tv
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na