New World - Jeff Bezos chwali się wynikami gry Amazonu

​Najbogatszy człowiek świata cieszy się z rozwoju MMO od Amazon Games. Pochwalił twórców na Twitterze.

"Po wielu porażkach i potknięciach mamy wreszcie sukces. Jestem dumny z wytrwałości zespołu. Problemy należy postrzegać jako okazję do rozwoju. Niezależnie od celu, nie można się poddawać, gdy pojawią się przeszkody" - czytamy w tweecie Jeffa Bezosa.

New World w miniony weekend osiągnął najlepszy tegoroczny wynik na Steamie pod względem zainteresowania. Na serwerach znajdowało się jednocześnie nawet 913,6 tysiąca graczy jednocześnie. Jeszcze żadna gra w tym roku nie cieszyła się na Steamie tak dużą popularnością. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju New World, pobicie tego rekordu może być zadaniem nie do wykonania. Chyba, że dokona tego... New World.

Reklama

MMO od Amazon Games w ostatnich tygodniach nieustannie okupowało miejsca w pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych gier w sklepie Steam. A warto wspomnieć, że nie mówimy o produkcji free-to-play, tylko o pełnopłatnym produkcie. New World na Steamie kosztuje w tej chwili 142,99 zł w wersji podstawowej oraz 179,99 zł w edycji Deluxe.

Po dziewięciu latach od założenia Amazon Games może wreszcie świętować sukces. Do tej pory dział gier Amazonu osiągał wyjątkowo kiepskie wyniki. Pierwsze projekty - Breakaway oraz Crucible - anulowano, a wydane w 2019 roku The Grand Tour Game wypadło bardzo blado. Wygląda jednak na to, że Jeff Bezos może liczyć nie tylko na pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi według Forbesa, ale także na sukcesy w branży gier wideo.

Jeden z dziennikarzy napisał jakiś czas temu, że nie wierzy, że Amazon Games będzie w stanie stworzyć dobrą grę wideo. Bezos nie omieszkał przypomnieć o tym przy okazji tweeta o świetnym wyniku New World.

Jeśli myślicie o zakupie New World, musicie wiedzieć, że w grze w dalszym ciągu występują liczne błędy (ich usuwanie może jeszcze zająć sporo czasu), a duża popularność wiąże się niekiedy z wydłużonym czasem oczekiwania na dołączenie do rozgrywki.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama