Reklama

Need for Speed: Pierwsze dane sprzedażowe

​Według nieoficjalnych informacji, więcej egzemplarzy kupili posiadacze konsol Sony.

Agencja GfK Chart-Track z Wielkiej Brytanii udostępniła dane dotyczące sprzedaży najnowszej gry wyścigowej Electronic Arts. Wyniki biorą pod uwagę jedynie fizyczne egzemplarze produkcji.

Wychodzi na to, że aż sześćdziesiąt siedem procent kopii Need for Speed znalazło się w czytnikach PlayStation 4, a jedynie trzydzieści trzy procent przypisywane jest sprzętowi Microsoftu.

Różnica jest znacząca, jednakże nie uwzględniono w badaniach edycji cyfrowych. Oficjalne dane przedstawione przez Elektroników powinny przedstawić sprawę z szerszej perspektywy.

Reklama

Możliwe, że przyczyną tak dużej rozbieżności jest duża ilość ekskluzywnych tytułów Xboksa One, wydanych w tym samym czasie co dzieło Ghost Games.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje