My Spa Resort z coraz lepszymi wynikami w Azji
Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych dla kobiet, notuje coraz lepsze wyniki na rynkach azjatyckich w swoim kluczowym tytule My Spa Resort. Gra rozwija się dynamicznie i z miesiąca na miesiąc zdobywa kolejnych graczy.
Poza Azją spółka stale analizuje najważniejsze wskaźniki w grze by zwiększać przychody z gry My Spa Resort. Badana jest m.in. stopa zwrotu ze środków zainwestowanych (ROI) w User Acquisition, czyli tzw. pozyskiwanie graczy.
Spółka bada nie tylko ROI graczy przyciągniętych bezpośrednio przez działania promocyjne, lecz także przychody generowane przez graczy organicznych, których liczbę udaje się powiększać dzięki rozbudowie gry i optymalizacji jej prezentacji w AppStore, czy Google Play. Cherrypick Games koncentruje się na badaniu potencjału wzrostu przychodów z gry po dniu 60 od pozyskania gracza.
Wzrost przychodów z My Spa Resort wyniósł miesiąc do miesiąca 17 proc. Spółce udało się poprawić retencję graczy, czyli wskaźnik obrazujący to jak często użytkownicy wracają do tytułu i konsekwentnie pracuje nad graczami w dłuższej perspektywie czasowej. Stale zwiększane są dzienne wydatki na pozyskiwanie graczy przy zachowaniu odpowiedniej rentowności.
Spółka intensywnie pracuje nad swoim kolejnym kluczowym tytułem, Crime Stories. To gra z gatunku visual novel, w której użytkownicy otrzymują książki z interaktywnymi historiami. Od marca projekt znajduje się w fazie soft launch, gdzie jest testowany na takich rynkach jak Nowa Zelandia, Irlandia czy Malta, od przyszłego tygodnia zadebiutuje również w Kanadzie.