Movie Games rozpoczyna strategiczną współpracę z Discovery

Najnowsza gra, którą stworzy Movie Games będzie pierwszą produkcją w historii spółki, tworzoną na licencji globalnego partnera. Na podstawie umowy zawartej z firmą Discovery Licensing INC. powstaje symulator ciężarówki połączony z grą typu survival. Premiera przewidziana jest na przełom 2018/2019.

Nowy projekt, realizowany we współpracy z Discovery Licensing INC przeniesie gracza do realiów zimowej Alaski, gdzie bohater, kierowca amerykańskiej ciężarówki będzie realizował zlecenia i codziennie walczył o przetrwanie. Projekt obecnie nosi roboczy tytuł "Alaskan Truck Simulator". Umowa przewiduje możliwość wydania tytułu poza wersją PC również na następujących platformach: PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, a także na platformy mobilne (iOS, Android). W ramach współpracy, Discovery Licensing INC aktywnie zaangażuje się nie tylko w proces produkcji, ale także akcje marketingowe i promocyjne gry oraz PR. Działania w zakresie promowania tytułu uwzględniają obecność gier w programach telewizyjnych, wsparcie wizerunkowe gwiazd znanych z programów Discovery, promowanie gier na kanałach Social Media i w serwisach internetowych. Podpisana umowa otwiera również możliwość dalszej współpracy przy kolejnych umowach licencyjnych programów produkowanych z uniwersum Discovery Communications (m.in. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Travel).

Reklama

Gold Rush, oparty na popularnej produkcji telewizyjnej o tym samym tytule (obecnie emitowany jest 8 sezon Gold Rush na kanale Discovery Channel), osiągnął imponujący wynik sprzedaży. Już pierwszego dnia zwrócił wszystkie poniesione koszty produkcji i marketingu, by po 3 dniach mieć na swoim koncie aż 44 tysiące sprzedanych egzemplarzy. Według danych z portalu SteamSpy, aktualnie liczba sprzedanych kopii tytułu wynosi około 180 tysięcy (7 miesięcy od dnia premiery) przy cenie 20 dol. Dodatkowym potwierdzeniem sukcesu produkcji i zainteresowania fanów była zakończona sukcesem kampania crowdfundingowa Kickstarter, która pozwoliła zgromadzić 121,473 dolarów kanadyjskich, przyciągając uwagę ponad 5 tysięcy osób, które wsparły projekt.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Movie Games
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy