Monster Hunter: World bez skrzynek z losową zawartością

Kupowane najczęściej za prawdziwe pieniądze skrzynki z losową zawartością wzbudzają wiele kontrowersji. Taki system nie pojawi się jednak w Monster Hunter: World.

W wywiadzie udzielonym serwisowi Trusted Reviews producent gry - Ryozo Tsujimoto - przyznał, że nie jest wielkim miłośnikiem wspomnianych kufrów. Dlatego właśnie nie zostaną zaimplementowane do powstającej produkcji.

Japończyk twierdzi, że skrzynki mogłyby negatywnie odbić się na podstawowych mechanizmach rozgrywki, z których znana jest seria Monster Hunter. Developerzy nie chcą, by gracze szli na skróty kupując za prawdziwe pieniądze lepszy sprzęt.

Tsujimoto tłumaczy, że system mógłby również wywołać konflikty wśród graczy podczas zabawy w kooperacji. Wystarczy wyobrazić sobie sytuację, gdy jeden z uczestników zmagań posiada potężniejszym od towarzyszy ekwipunkiem, ponieważ postanowił sięgnąć po gotówkę.

Reklama

Podstawowe założenia nie ulegną zmianom względem poprzednich części - wcielimy się w łowcę polującego na zróżnicowane bestie. Twórcy jednak postanowili odświeżyć formułę, osadzając akcję w otwartym świecie, który zainteresowani zwiedzą ze swobodą. Nie zabraknie oczywiście opcji rozgrywki sieciowej pozwalającej tropić kreatury we współpracy z innymi osobami.

Monster Hunter: World na konsolach Xbox One i PlayStation 4 zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu - 26 stycznia. Na PC produkcja pojawi się dopiero jesienią, aczkolwiek dokładnej daty premiery na razie nie podano.

Poniżej zaś można obejrzeć nowy gameplay prezentujący jedną z pierwszych lokacji, do których gracze trafią w produkcji, czyli Coral Highlands:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Monster Hunter: World
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy