Mod upiększający Wiedźmina 3 otrzymał kolejną aktualizację

​Powstający już od wielu lat mod HD Reworked Project do Wiedźmina 3 stara się jak najbardziej zbliżyć wygląd gry do pierwszych trailerów polskiej produkcji. Wydawało się, że przy wersja z cyferką 10 zakończono prace, ponieważ podniosła do rozdzielczości 4K zdecydowaną większość tekstur w grze.

Nic z tego! Twórca, niejaki "HalkHoganPL", pracuje dalej, w odsłonie 11 zajmując się głównie nowymi terenami wprowadzonymi w rozszerzeniu Toussaint. A to jeszcze nie wszystko, ponieważ dotychczas autor nie zajmował się postaciami niezależnymi, co planuje uczynić właśnie w wersji z numerem 12.

W sieci opublikował więc trailer nadchodzącej pracy. Ponownie trzeba przyznać, że efekty są całkiem imponujące. Na porównawczych ujęciach wyraźnie widać, jak podniesienie rozdzielczość tekstur do 4K wpływa wydanie na wygląd przenoszonych pancerzy czy tkanin, ale także wyposażenia i broni.

Reklama

Pierwsza wersja The Witcher 3 HD Reworked Project - w skrócie HDRP - ukazała się w zamierzchłej przeszłości listopada 2015 roku. Dzisiaj stanowi już niemal kompletny pakiet upiększający, zmieniający wygląd terenu, budynków, kamieni, wody, roślinności, a nawet napotkanych zwierząt.

Dotychczas "do zrobienia" pozostawały właśnie postacie niezależne i tym właśnie zajmuje się teraz HalkHoganPL. Jak można się domyślać, instalacja tak zaawansowanych tekstur podnosi wymagania sprzętowe w kwestii karty graficznej, lecz nie są to radykalne zmiany: potrzeba około 4 GB pamięci.

W zależności od posiadanego GPU, spadki mogą wynieść maksymalnie pięć klatek na sekundę - duże znaczenie ma także aktualna scena i jej poziom komplikacji. Już sprzęt klasy GTX 970/AMD R9 290X nie powinien mieć większych problemów, a niekiedy może być nawet lepiej - dzięki optymalizacji.

Nie wiemy obecnie, kiedy dokładnie ukaże się wersja 12. HalkHoganPL zbliża się już jednak bez wątpienia do końca drogi i na pewno wyczekuje już września, gdy będzie mógł w końcu zagrać w Cyberpunk 2077. Kto wie, może ponownie zajmie się podnoszeniem rozdzielczości tekstur.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy