Mission impossible w God of War Ragnarok: Valhalla! Nawet twórcy nie dali rady!
Santa Monica Studios podkręciło poziom trudności God of War Ragnarok do maksimum. Nawet deweloperzy nie pokonali jeszcze jednego z wyzwań Valhalli.
Podczas zapowiedzi darmowego DLC do God of War Ragnarok jasno dano nam do zrozumienia, że celem pierwszego dodatku nie jest rozwinięcie fabuły podstawowej wersji gry. Chociaż historia delikatnie wiąże się z Ragnarokiem, ostatecznie chodzi przede wszystkim o powtarzalność nowego trybu. Głównym sposobem na osiągnięcie tej powtarzalności są elementy roguelike. Każde przejście różni się od poprzedniego, a odblokowywane podczas gry ulepszenia powoli czynią Kratosa coraz silniejszym. Z czasem nabieramy więc doświadczenia, poznajemy poszczególne wyzwania i małymi krokami odkrywamy kolejne fragmenty Valhalli.
Powtarzalności dodaje również dodatkowi możliwość płynnej zmiany poziomu trudności. Gracze, którzy szukają wyzwania w tego typu aktywnościach, mogą bez problemu podkręcić nieco tempo, zwiększyć zadawane im przez przeciwników obrażenia i stanąć przeciwko trudnym wyzwaniom.