Microsoft rozważa kupno Warner Bros. Interactive

​Według nieoficjalnej informacji Microsoft rozważa przejęcie Warner Bros. Interactive mającego prawa do growej marki Batman: Arkham. Jeśli przytoczona rewelacja jest prawdziwa to walka będzie niezwykle zaciekła, ponieważ możliwość nabycia wydawcy rozważają też Electronic Arts czy Activision Blizzard.

Jakiś czas temu pojawiły się informacje jakoby Warner Bros. Interactive miał zostać wystawiony na sprzedaż, a wśród potencjalnych kupujących znalazło się wiele popularnych przedsiębiorstw takich jak Electronic Arts, Take-Two czy Activision Blizzard. Do walki dołączył również Microsoft, który mocno przygląda się sytuacji Warner Bros. Interactive i rozważa jego przejęcie.

Z jednego punktu widzenia dla amerykańskiej korporacji taka transakcja ma sens, bowiem Sony zainwestował dużo w markę Spider-Mana w efekcie na wyłączność PlayStation 4 powstała gra o przygodach Petera Parkera, która została dość ciepło odebrana przez fanów uniwersum i w produkcji jest już następna część.

Reklama

Microsoft miałby natomiast dostęp do innego równie popularnego bohatera w postaci Batmana i marki Batman: Arkham czy innych postaci występujących w ramach DC. Ponadto Warner Bros. Interactive odpowiada za wydanie np. Śródziemie: Cień Mordoru i Mortal Kombat, a także zrzesza masę różnych studiów deweloperskich takich jak Avalanche Software, Monolith Studios, Rocksteady Studios, NetherRealm Studios, TT Games i WB Games Montreal.

Chociaż w ostatnim czasie aktywność WB nie była ogromna to mówi się, że trwają prace nad nowym tytułem związanym z Człowiekiem Nietoperzem o nazwie Batman: Gotham Knights, za które odpowiada WB Games Montreal mające na swoim koncie poboczny epizod Batman: Arkham Origins.

Mimo wszystko nawet jeśli informacje o wystawieniu Warner Bros. Interactive są prawdziwe, to całość pozostaje jeszcze na dość wczesnym etapie i należy do wszystkiego podchodzić z dozą rezerwy, bo nie jest powiedziane, że Microsoft rzeczywiście kupi wspomnianą firmę.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Warner Bros. Interactive
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy