Microsoft przypadkowo ujawnił niemal całą fabułę Halo Infinite!

​Jeśli już nie możecie się doczekać nowej części gry, to musimy Was ostrzec - wydawca przez przypadek opublikował szczegóły fabuły, a internauci zaczęli zalewać sieć spoilerami.

Chociaż są osoby, którym znajomość fabuły nie odbiera przyjemności z grania, to zdecydowana większość graczy nie znosi spoilerów. Dlatego też bardzo niefortunne jest, gdy te pochodzą od samego wydawcy i na dodatek pojawiają się na długo przed premierą gry, a tak niestety jest w przypadku nadchodzącego Halo Infinite, bo Microsoft zaliczył poważną wpadkę. W tym newsie nie zdradzimy żadnych szczegółów, bo sami nie chcemy ich znać, ale wiemy, że te od weekendu krążą po sieci.

Jak to możliwe? Jak poinformował dyrektor kreatywny Halo Infinite, Joseph Staten, zespół odpowiedzialny za rozwój gry nieopatrznie pozostawił pliki z kampanii jednoosobowej w becie multiplayera, która właśnie została udostępniona graczom.

Reklama

Osoby specjalizujące się w przeszukiwaniu plików szybko zlokalizowały dane dotyczące trybu single player i zaczęły publikować je w sieci - zainteresowani znajdą je choćby w ZeroBin, ale ostrzegamy, że pliki są pełne poważnych spoilerów, w tym zwrotów akcji, które lepiej poznać dopiero podczas przechodzenia gry.

"Przecieki takie jak ten są bardzo bolesne dla zespołu deweloperskiego i mogą zrujnować doświadczenie kampanii fabularnej wszystkim graczom. Dlatego prosimy, uważajcie na spoilery i nie rozpowszechniajcie ich, jeśli je zobaczycie" - prosi wszystkich Staten.

Przyłączamy się do prośby, bo choć już nie możemy się doczekać nowej części Halo, to chcemy odkryć wszystkie smaczki fabularne dopiero podczas jej przechodzenia. A do premiery pozostało jeszcze trochę czasu, bo choć Microsoft nie podał jeszcze konkretnej daty, to spodziewamy się debiutu gry przed końcem roku, najpewniej w okresie przedświątecznym.

Szczególnie biorąc pod uwagę, że multiplayer jest już testowany w fazie beta, więc śmiało można zakładać, że generalne prace nad tytułem zostały zakończone. Przypominamy też, że pierwotnie Halo Infinite miało ukazać się już w ubiegłym roku, ale po kiepskim przyjęciu materiałów z gry przez fanów, Microsoft zdecydował się wstrzymać premierę i solidnie poprawić produkcję - czy skutecznie? Przekonamy się za jakiś czas. 

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy