Mayhem Combat debiutuje na platformie iOS
Mayhem Combat, gra akcji oparta o walki na arenie stworzona przez polskiego developera Vivid Games, wyszła właśnie z fazy soft launch i ma dzisiaj oficjalną, światową premierę w sklepie AppStore.
Nadszedł czas na wyzwolenie swojej wewnętrznej furii i walkę o dominację nad miastem w grze typu real-time PVP multiplayer. Użytkownicy Androida mogą już rozgrzewać się przed bitwą, jako że wersja Android ukaże się w ciągu najbliższych tygodni.
By uczcić premierę iOS, Vivid Games przygotowało jedyny w swoim rodzaju konkurs dla wszystkich graczy. Osoba, która znajdzie się na szczycie rankingu wojowników w dniu 5 lipca o godzinie 21:59 CEST, otrzyma nagrodę w wysokości 1000 dolarów. Wszyscy najlepsi wojownicy zostaną wynagrodzeni, ponieważ gracze znajdujący się w pierwszej setce rankingu otrzymają skrzynki, złoto oraz karty. Wszelkie pytania dotyczące konkursu można zadawać poprzez Discord: https://discord.gg/wZ2NchW.
Mayhem Combat to świeże podejście Vivid Games do gatunku bijatyk. Podczas gdy Real Boxing było jedynym w swoim rodzaju wirtualnym symulatorem walki 3D, Mayhem Combat sięga jeszcze dalej, stając się jedyną grą mobilną łączącą w sobie elementy bijatyki oraz platformówkowego poruszania się po arenach posiadających elementy interaktywne.
Gracze będą mogli spróbować swoich sił w walkach 1v1, wszyscy-na-wszystkich, tag battle z trzema wymienialnymi postaciami oraz trybie w stylu Battle Royal na 10 graczy. Celem rozgrywki jest przechytrzyć i pokonać przeciwnika, używając najbardziej wymyślnych rodzajów broni, a także umiejętności poruszania się po platformach, przy okazji wykorzystując też interaktywne elementy otoczenia znajdujące się na każdej z aren.
Cechy gry:
- Tryb dla jednego gracza: ogromna mapa pełna czekających na śmiałków starć i potężnych bossów do pokonania
- Tryb sieciowy: multiplayer dostępny w czasie rzeczywistym, cotygodniowe turnieje, nagrody i tabele wyników
- 12 dostępnych, różnorodnych postaci, każda z innym stylem walki
- 12 interaktywnych poziomów, pełnych śmiercionośnych pułapek, niespodzianek i przedmiotów do zebrania
- System podnoszenia poziomów zarówno postaci, jak i broni - ponad 150 dodatkowych umiejętności, ataków oraz broni do ulepszenia i wytworzenia
- Unikatowy, kreskówkowy styl graficzny stworzony dzięki silnikowi Unreal Engine 4