Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Marvel's Avengers traci na popularności miesiąc po premierze

​Od premiery sieciowej gry akcji Marvel’s Avengers minął nieco ponad miesiąc, a gracze już teraz znudzeni są ciągłym kończeniem tych samych misji na drodze do znalezienia jak najlepszego wyposażenia dla postaci. Liczba użytkowników na serwerach spada, a twórcy obiecują poprawę.

Szef odpowiedzialnego za prace studia Crystal Dynamics - Scot Amos - zapewnił w najnowszym komunikacie, że w planach są nowe treści, w tym nowe rodzaje zadań, nowa lokacja centralna oraz dwie wersje postaci Hawkeye. Wszystko to powinno pojawić się w nadchodzących tygodniach.

Reklama

Marvel’s Avengers powstało w popularnej ostatnio modzie gry-usługi, który to gatunek zakłada stałe aktualizowanie o nowe atrakcje, jak Fortnite, Path of Exile czy Destiny 2. W przypadku tej pozycji nie do końca się chyba jednak udało, ponieważ niemal od dnia samej premiery gracze narzekają na nudę.

To doprowadziło do szybkiego odpływu graczy. Statystyki na Steamie wskazują na mniej niż 2 tysiące osób na serwerach wersji PC, a zdarzają się spadki poniżej 1 tys. To sprawia, że znalezienie zespołu do kooperacji jest coraz trudniejsze, więc coraz więcej użytkowników przestaje grać - błędne koło.

Standardem są "mapy drogowe", które pokazują, czego możemy spodziewać się w przyszłości. Crystal Dynamics nie zdecydowało się jednak na takie konkrety, stawiając zamiast tego na wspomniany komunikat Amosa i standardowe zapewnienia, że studio pozostaje "zaangażowane" - ale w co?

"Każdego dnia walczymy, by stworzyć jak najlepszy tytuł dla naszej społeczności. Słuchamy was. Łatamy błędy, wprowadzamy poprawki i nowości tak szybko, jak tylko można bezpiecznie wprowadzić je do gry, by uczynić ją jak najlepszą" - zaczyna dość górnolotnie menedżer studia.

Dalej mamy właśnie zapewnienia na bliżej nieokreślone, nadchodzące tygodnie: nowy rodzaj misji, kolejna baza dla graczy, gdzie (w dalszej przyszłości) rozpoczną się zadania fabularne, a także scenariusz AIM’s Cloning Lab, przeznaczony dla czterech graczy. Ale czy gracze wrócą na serwery?

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje