Lust from Beyond zrealizowało 600 procent założonego celu

Kampania Kickstarter Lust from Beyond powtórzyła sukces pierwszej produkcji z uniwersum Lusst’ghaa - Lust for Darkness. Polska spółka Movie Games, zakończyła kampanię w dniu 4 czerwca osiągając 600% założonego celu podstawowego.

Zbiórka środków na portalu crowdfundingowym Kickstarter ruszyła 25 maja, a już po 10 godzinach można było ogłosić wielki sukces - w tak krótkim czasie udało się osiągnąć założony cel finansowy dla gry "Lust from Beyond". Twórcy z wewnętrznego zespołu spółki Movie Games, Movie Games Lunarium, nie zamierzali jednak na tym poprzestać. Zaproponowali fanom wzbogacenie gry o atrakcyjne elementy (eng. stretch goals), w zamian za osiąganie kolejnych progów finansowych. Reakcja fanów była entuzjastyczna i poskutkowała zebraniem łącznie ponad ćwierć miliona złotych, finansując realizację aż 12 celów dodatkowych. W zamian za wsparcie twórcy gry zobowiązali się między innymi do stworzenia zupełnie nowego obszaru rozgrywki - miasta Bleakmoor, tajemnej komnaty, biblioteki postaci 3D, a także, co najbardziej ekscytowało fanów produkcji, dodania interaktywnych scen seksu. Łącznie udało się zrealizować 600% normy - zebrano sześciokrotnie więcej środków, niż zakładał cel crowdfundingowy.

Reklama

"Lust from Beyond" to gra umieszczona w zamieszkanej przez kultystów krainie Lusst’ghaa - tym samym uniwersum, co inna produkcja Movie Games "Lust for Darkness". Pierwsza gra Movie Games Lunarium wzbudziła wiele kontrowersji, a przez wielu była opisywana, jako wyznaczająca zupełnie nowy kierunek dla horroru psychologiczno-erotycznego. Świat stworzony przez Movie Games Lunarium jest inspirowany dziełami Zdzisława Beksińskiego, H.R Gigera czy H.P. Lovecrafta, co gwarantuje klimat i artystyczny design. Nowa produkcja, jak podkreślają twórcy, nie będzie klasyczną kontynuacją. Powstaje coś zupełnie nowego, choć osadzonego w tym samym otoczeniu. "Lust from Beyond" już zyskało uznanie ekspertów, kwalifikując się do Top 20 Indie Showcase na prestiżowej konferencji Digital Dragons.

Jednym z licznych sposobów uhonorowania najwierniejszych fanów, którzy wsparli produkcję na Kickstarterze, było udostępnienie ekskluzywnego dema. Reakcje graczy były jednogłośnie pozytywne, a popularni influencerzy z Ameryki Południowej, USA czy Europy opublikowali na Youtubie materiały o grze, które spotkały się ponownie z entuzjastyczną reakcją milionów odbiorców na skalę globalną.

Jedną z rzeczy, która najbardziej cieszy przedstawicieli Movie Games w związku z udaną zbiórką Kickstarterową jest mobilizacja wśród fanów "Lust from Beyond". Aż 3017 osób zdecydowało się wesprzeć projekt, a pod informacjami o nim pojawił się ponad tysiąc komentarzy. Aktywność społeczności pokazuje również szeroka wishlista na Steamie czy zażarte internetowe dyskusje w aplikacji Discord, gdzie fani dzielą się nawet stworzonymi przez siebie grafikami i innymi dziełami inspirowanymi uniwersum Lusst’ghaa.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Lust from Beyond
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy