Łatka Elden Ring 1.03 wprowadza szereg zmian do gry

​Najnowsza aktualizacja do Elden Ring nieco namiesza w świecie Ziem Pomiędzy. Twórcy postanowili zmienić balans niektórych umiejętności i przedmiotów, dodali nowe znaczniki do map, rozszerzyli questy oraz poprawili liczne błędy.

Elden Ring to jedna z najgłośniejszych premier ostatnich miesięcy. Tytuł dostępny jest od trzech tygodni, sprzedał już 12 milionów egzemplarzy, jest najbardziej popularną z odsłon Soulsów, a internet kipi od materiałów udostępnianych przez graczy. Pełny sukces, ale czy na pewno?

Gra od samego początku ma sporo problemów, a gracze zgłaszają kolejne. Najgorzej gra wypadła na PC, gdzie optymalizacja pozostawia sporo do życzenia. Nawet mocne konfiguracje sprzętowe potrafią się zadławić w otwartym świecie Elden Ring, a przyznać trzeba, że graficznie gra nie należy do najbardziej zaawansowanych produkcji na świecie.

Reklama

Firma Bandai Namco opublikowała niedawno informacje o zmianach w aktualizacji, która została już opublikowana i jest dostępna do zainstalowania. Zawartość patcha 1.03 jest bardzo ważna dla wszystkich graczy i wpływa na wiele funkcji i mechanik, które były zarówno krytykowane, jak i chwalone przez graczy. Na przykład zmniejszono obrażenia popularnemu Mimic Tear Ash, a także osłabiono nieco najsilniejszych z naszych duchowych towarzyszy.

Zmiany w patchu 1.03 do Elden Ring

Oprócz tego patch dotyka kwestię NPCów. Część z nich otrzyma dodatkowe elementy związane zadaniami, dodany zostanie nowy bohater o imieniu Jar-Bairn, a lokalizacja odkrytych postaci niezależnych będzie teraz oznaczona na mapie (jeden z najlepszych ruchów!). Oprócz NPCów, którzy dają nam zadania, na mapie pojawią się także kupcy. 

Osłabione zostały również Popioły, które ułatwiały graczom zdobywanie kolejnych, speedrunnowych rekordów. Warto obserwować ten aspekt, bo czas przejścia gry osiągnął już absurdalnie niskie czasy. Osłabieniu uległy także niektóre rodzaje broni i czarów. Niektóre czary mają wydłużony czas rzucania.

Poprawie uległy także kwestie techniczne, szczególnie błędy ze skalowaniem i w trakcie dialogów.  Miejmy nadzieje, że to dopiero początek drogi do lepszego Elden Ring. Gra w dalszym ciągu potrafi gubić FPSy, gdy spoglądamy na kryjówki, po których porusza się większa liczba przeciwników.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Elden Ring
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy