Kultowe CD-Action w nowej odsłonie

​CD-Action zaprezentowało nowy serwis internetowy. To pierwsza od niemal 12 lat tak duża zmiana - nowy silnik, nowy wygląd i ambitne plany na bliską i daleką przyszłość.

Mimo że na nowym CD Action można znaleźć akcenty nawiązujące do serwisu, który debiutował w 2009 roku, cała warstwa wizualna (a także stojący za nią silnik) została zaprojektowana od podstaw, zgodnie z obowiązującymi standardami. Zarówno wygląd, jak i funkcje nowego CD Action będą ewoluowały zgodnie z opiniami czytelników oraz dalszymi planami redakcji. Nowy serwis jest responsywny - dostosowuje się do wszystkich dostępnych na rynku urządzeń oraz pozwala płynnie przełączać się między trybem jasnym i ciemnym.

Dotychczas na CD Action ukazywały się niemal wyłącznie newsy - nowy start przynosi też zmiany w tej materii. Publikowane są recenzje, wrażenia z wczesnych wersji gier, materiały publicystyczne i treści wideo z oficjalnego kanału CD-Action w serwisie YouTube.

Reklama

Strona została oznaczona jako "beta" - mimo że już jest bogatsza w treści niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to pierwszy krok z wielu zaplanowanych przez redakcję. Cały czas trwają prace mające wnieść wiele usprawnień i nowych funkcji, które będą wprowadzane stopniowo.

Przed wyłączeniem starego cdaction.pl zaimportowane zostały wszystkie archiwalne treści - oraz konta użytkowników, które wiążą nową stronę z tym samym forum, z którego korzystali dotychczas. Czytelnicy mogą wypełnić swój profil informacjami o ulubionych grach czy posiadanym sprzęcie do grania, a także obserwować konkretnych autorów. Sekcja ta również będzie rozwijana.

W najbliższych miesiącach redakcja będzie informować o kolejnych zmianach i nowościach - zarówno takich, które sugerują czytelnicy, jak i zupełnie niespodziewanych.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy