Konsolowe wersje niezależnego Perception opóźnione, edycja PC ujrzała światło dzienne

​Należąca do krakowskiego Bloober Team firma wydawnicza Feardemic poinformowała o niespodziewanym opóźnieniu konsolowych edycji horroru Perception od niezależnego studia Deep End Games. Na PC tytuł ukazał się zgodnie z planem.

Jak poinformowali przedstawiciele spółki, na Xbox One i PlayStation 4 produkcja pojawi się w "drugim tygodniu czerwca". We wpisie na oficjalnym Twitterze projektu twórcy gry sprecyzowali, że zadebiutuje z tygodniowym poślizgiem, a więc najprawdopodobniej 6 czerwca.

W wystosowanym do mediów komunikacie Feardemic wyjaśnia, że wpływ na opóźnienie premiery miał "harmonogram wydawniczy" producentów obu platform. Najpewniej chodzi o pewne problemy związane z certyfikacją tytułu na konsolach.

Warto zaznaczyć, że na PC gra ukazała się zgodnie z planem, a więc wczoraj. Dostępna jest w usługach dystrybucji cyfrowej Steam oraz GOG.com. W drugim z wymienionych serwisów cenę ustalono na 86 zł.

Reklama

W produkcji wcielamy się w Cassie - niewidomą dziewczynę, która doznaje wizji przedstawiających pewną posiadłość. Bohaterka odnajduje budynek na półwyspie umiejscowionym na terenie Massachusetts w nowej Anglii i postanawia go zbadać. W eksploracji korzysta z echolokacji, która wizualizuje znajdujące się w pobliżu przedmioty.

Odpowiedzialne za Perception studio Deep End Games składa się z branżowych weteranów, którzy w przeszłości pracowali nad tytułami z serii BioShock czy Dead Space. Poniżej można obejrzeć najnowszy trailer gry:

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy