Koniec prac nad Star Wars: Battlefront II

​Niklas Fegraeus, główny projektant najnowszej części Star Wars Battlefront, oznajmił wczoraj na Twitterze, że gra osiągnęła złoty status. Oznacza to koniec prac i pewną premierę 17 listopada.

Wspólne wysiłki trzech studiów dobiegły wreszcie końca. Projektem kierowało studio DICE, ale kampanię fabularną tworzyło Motive, a za bitwy kosmiczne odpowiedzialne było Criterion Games. Ich dzieło ukazać się ma dla posiadaczy komputerów osobistych, PS4 i Xbox One.

Choć to tryb multiplayer jest najważniejszą częścią rozgrywki, to w drugiej części produkcji powstała  także kampania fabularna dla jednego gracza. Według słów Davida Robillarda, członka studia Motive, ma potrwać ona niezbyt długo, bo od 5 do 8 godzin, co miało uczynić rozgrywkę dynamiczną. Fabuła osadzona została po wydarzeniach znanych z "Powrotu Jedi", a gracze wcielą się w postać Iden Versio - pragnącą pomścić Imperatora przywódczynię elitarnego oddziału Inferno.

Reklama

W trybie multiplayer w bitwach będzie mogło brać udział 40 graczy naraz. Wcielą się w znane z kanonu postacie lub żołnierzy, którzy również będą mieli rozwijalne umiejętności. Najnowsza część wprowadza również kilka klas postaci, co ma zwiększyć nacisk na współpracę graczy. Nowością są też starcia w kosmosie, gdzie zasiąść można za sterami myśliwca.

Pierwsza część Star Wars: Battlefront ukazała się w 2004 roku dzięki studiu Pandemic. Doczekała się kontynuacji, ale plany stworzenia trzeciej części zostały wstrzymane przez LucasArts. Marka ostatecznie trafiła w ręce ElectronicArts, a ich reboot serii zadebiutował w 2015 roku.

JFK

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Star Wars Battlefront II
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy