Koniec Afery Torbowej? Bethesda spełni obietnicę

​Bethesda wydaje się mieć dość krytyki i postanawia pozbyć się choć jednego problemu związanego z Fallout 76. Wydawca poinformował, że zamierza wysłać do posiadaczy wydania Power Armor Edition nowy model torby, tym razem wykonany już z autentycznego materiału, nie z folii.

Przypomnijmy, o co w ogóle chodzi: kolekcjonerski zestaw Power Armor Edition, wyceniony w Polsce na około 800 złotych, wśród gadżetów zawiera gustowną torbę. W materiałach promocyjnych przed premierą prezentowano ją jako całkiem solidny produkt z materiału, który może przydać się co codziennego korzystania, nie tylko do przenoszenia plastikowego hełmu Bractwa Stali.

Gry gracze otrzymali jednak swoje drogie, rzadkie i wyczekiwane kolekcjonerki, okazało się, że torba w niczym nie przypomina tego, co reklamowano przed debiutem. W zestawie znalazła się bowiem niskiej jakości siatka z nylonu,  przypominająca raczej coś, za co w Biedronce zapłacimy przy kasie 20 groszy.

Reklama

Ten fakt, jak i wyjątkowo słabo przemyślane komentarze niektórych przedstawicieli Bethesdy w odpowiedzi na narzekania graczy, wywołało spore kontrowersje i ogromną falę krytyki. Ta w ostatnich dniach tylko się spotęgowały, podczas gdy okazało się, że torba z materiału faktycznie istnieje.

Istnieje, ale - co gorsza - nigdy nie trafi w ręce zamawiających kolekcjonerkę. Jeden z youtuberów odkrył bowiem, że gustowny gadżet - z materiału - otrzymali w październiku tak zwani "influencerzy". Za darmo, w ramach działań marketingowych związanych z promocją Fallout 76.

Teraz okazuje się, że Bethesa zmienia zdanie i jednak wyśle materiałowe torby wszystkim posiadaczom Power Armor Edition, co powinno na dobre zakończyć dość nietypowe kontrowersje. O nowych zamiarach poinformowano w komunikacie na Twitterze.

Zainteresowani mają czas do 31 stycznia przyszłego roku na wypełnienie wniosku, co wydaje się sugerować, że torby będą wysyłane właśnie po tym terminie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fallout 76
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy