Koch Media otwiera nowy oddział w Polsce

​Po wejściu na australijski rynek oraz przejęciu lokalnego wydawnictwa i dystrybutora z siedzibą w Sydney, Koch Media kontynuuje swoją ekspansję. Tym razem w Europie Środkowo-Wschodniej.

Koch Media, producent oraz dystrybutor gier, filmów i oprogramowania, ogłasza kolejny etap rozwoju na europejskim rynku. Firma otworzy swoje nowe biuro w Warszawie.

Polska jest siódmą co do wielkości gospodarką w Unii Europejskiej i zarazem największą, której Koch Media do tej pory nie obejmuje własną działalnością operacyjną. Polski oddział będzie pełnoprawnym członkiem europejskiej organizacji Koch Media, a jego zadania skupią się na stale rosnącym polskim rynku oraz na krajach regionu: Czechach, Słowacji, Węgrzech, Bułgarii i Rumunii.

Reklama

Branża stoi w obliczu burzliwych czasów. Restrukturyzacje oraz zamykanie całych oddziałów to przykra rzeczywistość. Koch Media, w przeciwieństwie do panujących trendów, umacnia swoją pozycję na rynku i stale się rozwija. Polska zawsze była krajem z ogromnym potencjałem. Jest bogata w utalentowanych deweloperów oraz posiada młody, dynamiczny i dobrze wykształcony rynek konsumencki, o stale rosnącej sile nabywczej. Komisja Europejska w swoim raporcie na 2019 rok podniosła przewidywany wzrost PKB dla Polski do 4,4%. Konsumpcja prywatna ma wzrosnąć w drugiej połowie 2019 roku i na początku 2020 roku, a w połączeniu ze wzrostem płac i korzystnymi tendencjami na rynku pracy, ma to przyczynić się do wzrostu zaufania konsumentów.

Weteran branży - Maciej Turski - stanie na czele polskiego oddziału i pokieruje wszystkimi lokalnymi działaniami, które będą wspierane bezpośrednio przez Koch Media HQ w Monachium, jak również przez centrum finansowo-logistyczne w Höfen w Austrii.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy