Jak marka Call of Duty straciła zaufanie polskich graczy

Call of Duty: Modern Warfare 3, które na sklepowych półkach pojawiło się dwa tygodnie temu, okazało się najgorzej ocenianą grą w historii całej kultowej serii strzelanek od Activision. Wydawcy tej produkcji próbują przekonać graczy, że jest inaczej...

Activision w oficjalnych komunikatach w swoich mediach społecznościowych pochwaliło się tym, że MW 3 zaliczyło najlepszą premierę w historii trylogii z cyklu Modern Warfare. Gracze mieli spędzić w najnowszej odsłonie więcej czasu niż w grach Modern Warfare (2019) i Modern Warfare II wydanym w ubiegłym roku.

Twórcy napisali również, że tryb Zombie jest najpopularniejszym trzecim trybem w historii Modern Warfare, a w kampanii zaprojektowanej w najnowszym tegorocznym tytule posiadacze najnowszej odsłony spędzili więcej czasu niż w kampaniach w dwóch ostatnich wypuszczonych na rynek grach.

Reklama

Nie podano natomiast żadnych statystyk i liczb, jak to chociażby poczynili w ubiegłym roku przy okazji Modern Warfare 2. O tym, co Modern Warfare 3 ma do zaoferowania, nie będziemy się aż nadto rozwodzić, bowiem w tym aspekcie powiedziano już bardzo wiele.

A jak na komunikaty wystosowane przez Activision zareagowali gracze z Polski?

Pozytywnych komentarzy o najnowszym Modern Warfare 3 jest jak na lekarstwo. Negatywny odbiór ze strony graczy w mediach społecznościowych idealnie obrazuje stan gry i poświadcza, dlaczego produkcja ta posiada tak fatalne recenzje na Steamie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty | Activision
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy