Hitman 2 i dziennikarze pomagają Mateuszowi

13 listopada w barze New Meta w Warszawie odbyła się premiera gry HITMAN 2. Dziennikarze i influencerzy mieli okazję zagrać w najnowszą produkcję IOI Interactive na trzynastu specjalnie przygotowanych stanowiskach z monitorami LG i konsolami PlayStation 4.

Atrakcją wydarzenia była akcja charytatywna, podczas której zaproszeni goście mogli dać ogolić sobie głowę profesjonalnemu barberowi z Barber Shop Ferajna, a za każdą ogoloną głowę firma Cenega przekazała 1000 złotych na rzecz Mateusza, podopiecznego fundacji Mam Marzenie.

Do akcji zgłosiło się 9 osób, dzięki którym udało się zebrać pieniądze potrzebne na realizację marzenia chłopca. Mateusz jest jeszcze za młody żeby zagrać w grę Hitman 2, ale otrzyma inne tytuły, które na pewno sprawią mu wiele radości.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Hitman 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy