Heroes: Ubisoft odpowiada na oskarżenia konsumentów
Premiery najnowszej odsłony kultowej serii strategicznej Heroes of Might & Magic firma Ubisoft chyba nie może zaliczyć do udanej. Przynajmniej, jeśli chodzi o amerykański rynek.
Jeśli nie zamówiłeś edycji kolekcjonerskiej Might & Magic Heroes VII poza Europą, nie miałeś się pewnie o nic martwić. Tego samego nie mogli powiedzieć jednak fani serii z USA, których drogie, zdobne pudełka pozbawione były... obiecanej płyty z grą. Ubisoft od premiery nie zgadzał się na refundowanie wadliwych zakupów, oferując w zamian kody na cyfrową wersję nowych Heroesów. W końcu jednak się złamali.
Pudełka pozbawione płyt, nieudolne próby cichych zmian opisu produktu w sklepie, odmowa zapewnienie zwrotu kosztów lub fizycznych wersji gry. Amerykańscy gracze byli wściekli i mocno żałowali wydanych stu dolarów.
Ubisoft w końcu jednak się złamał i oferuje pokrzywdzonym przez zwodniczy marketing klientom nie tylko refundację kosztów kolekcjonerki, ale też darmową grę na PC (dostępne są Far Cry 4, Assassin's Creed Rogue, The Crew, Toy Soldiers: War Chest Hall of Fame Edition oraz Zombi).
Firma ma nadzieję, że wynagrodzi to graczom "zawód i frustrację" spowodowaną "zamieszaniem z materiałami marketingowymi" oraz "brakiem świadomości, że w amerykańskiej edycji kolekcjonerskiej ścieżka dźwiękowa i gra są dostępne tylko w formie cyfrowej".
Zważywszy na pełen błędów stan nowych Heroesów i opisane powyżej wydarzenia można się spodziewać, że premiera gry odbywała się w trybie "very last minute"...