Hellraid trafi na rynek w 2014 roku

​Techland ogłosił, że "Hellraid" zostanie wydany w dystrybucji cyfrowej w 2014 roku, po tym, jak do gry dodane zostaną nowe elementy oraz tryby gry dla jednego i wielu graczy.

"Od początku prac nad "Hellraidem" mieliśmy jasny cel stworzenia produkcji, w którą każdy z nas chciałby grać z przyjemnością. Chcieliśmy naszą grą złożyć hołd klasycznym tytułom, które ukształtowały nas jako graczy, wziąć sprawdzoną w nich formułę i udoskonalić nowymi pomysłami, nowoczesną technologią oraz rozbudowanym trybem kooperacji mogącym zapewnić dziesiątki, jeśli nie setki godzin krwawej frajdy" - napisał producent "Hellraida", Marcin Kruczkiewicz, na oficjalnym blogu gry na stronie hellraid.com.

"Wydając naszą grę jeszcze w tym roku musielibyśmy pójść na zbyt wiele kompromisów, a końcowy produkt prawdopodobnie nie spełniłby naszych obietnic oraz oczekiwań graczy" - dodał Kruczkiewicz.

Reklama

"Decyzja o wydaniu "Hellraida" w 2014 roku została podjęta w celu uzupełnienia gry o nowe pomysły oraz zaprojektowania od nowa tych jej fragmentów, które nie do końca spodobały się graczom biorącym udział w playtestach. Na przykład chcemy od nowa zaprojektować magię, by była ona jeszcze potężniejsza, zróżnicowana i efektowna wizualnie, dzięki nowym czarom oraz udoskonalonemu sposobowi ich rzucania" - ujawnił Kruczkiewicz.

Zespół tworzący grę chce wykorzystać dodatkowy czas także na dopracowanie przebiegu rozgrywki oraz dodanie zupełnie nowych trybów gry, które sprawią, że zarówno zabawa w pojedynkę, jak i w czteroosobowej kooperacji, będzie jeszcze ciekawsza i piekielnie wciągająca.

"Hellraid" zaoferuje dwa rodzaje rozgrywki: fabularną kampanię z akcją w stylu gier hack & slash oraz kooperacyjny multiplayer, który postawi czterech graczy przeciwko siłom piekielnym - i sobie nawzajem - w walce o punkty, nagrody i sławę.

W 2014 roku tworzona przez Techland gra "Hellraid" zabierze graczy prosto do bram piekieł na PC, Xbox 360 i PlayStation 3.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Hellraid
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy