Halo Infinite - ujawniono wymagania sprzętowe na PC. Są dość zaskakujące

​Teraz, kiedy w końcu poznaliśmy już w końcu datę premiery Halo Infinite, 343 Industries zdecydowało się zaktualizować minimalne i zalecane wymagania sprzętowe na komputery PC. Mało kto będzie w stanie spełnić rekomendowaną specyfikację.

Premiera Halo Infinite jest na tyle blisko, że twórcy byli w stanie przygotować finalne wymagania sprzętowe dla tego tytułu. Zapewne wielu graczy na PC z niecierpliwością wyczekiwało minimalnej i zalecanej specyfikacji sprzętowej dla nowego Halo i trzeba przyznać, że potrzeba będzie naprawdę mocnego sprzętu, by wycisnąć z tego tytułu pełen potencjał.

Jeśli chodzi o minimalne ustawienia deweloper zaleca procesor to Intel Core i5-4440 lub AMD FX-8370, czyli starsze i przystępne cenowo CPU. Jeśli zaś chodzi o GPU, to twórcy wskazują tu na GPU GeForce GTX 1050 Ti lub Radeon RX 570. To również kilkuletnie grafiki, wydane odpowiednio w 2016 i 2017 roku, które nawet w momencie premiery były przystępne cenowo.

Reklama

Poza tym potrzebować będziemy przynajmniej 8 GB pamięci RAM, 50 GB przestrzeni dyskowej i systemu operacyjnego Windows 10. Trzeba jednak pamiętać, że choć taka konfiguracja pozwoli uruchomić grę, to na pewno nie zaoferuje optymalnych wrażeń z rozgrywki, zarówno jeśli chodzi o wizualia, jak i wydajność. 

Jeśli chodzi o zalecane konfiguracje dla Halo Infinite, to tu już wymagany jest naprawdę nowoczesny sprzęt z górnej półki. Rekomendowany procesor to Intel Core i7-9700k lub AMD Ryzen 7 3700X, a GPU to GeForce RTX 2070 lub Radeon RX 5700 XT. Patrząc na statystyki Steam, mało to posiada tak wydajny zestaw na stanie.

Poza tym podwaja się pojemność rekomendowanej pamięci RAM (do 16 GB), ale nie zwiększa wymagana przestrzeń na dysku (co więcej, producent nie wspomina o SSD). Większość graczy zapewne wpisywać będzie się gdzieś pomiędzy minimalne a rekomendowane wymagania.

Tego typu wymagania nie byłyby może zaskakujące, gdyby nie fakt, że Halo Infinite jest grą cross-generacyjną, dostępną także na Xbox One, która mówiąc dość oględnie, nie zachwyca oprawą graficzną. Na ostateczną ocenę wersji PC przyjdzie jednak czas po jej premierze, która planowana jest na 8 grudnia.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy