Halo 4 zadebiutuje na PC już 17 listopada

​Po ośmiu latach od premiery na konsoli Xbox 360, Halo 4 w końcu trafi na pecety. Tym samym będzie to już ostatni element uzupełniający Halo: Master Chief Collection.

Studio 343 Industries, które przejęło markę Halo od Bungie wraz z czwartą pełnoprawną odsłoną serii, zapowiedziało, że Halo zadebiutuje na blaszakach już 17 listopada. Gra dostępna będzie w ramach kolekcji Halo: Master Chief Collection, ale będzie można kupić ją również osobno na Steam i w sklepie Microsoftu za 9,99 USD. Tego samego dnia kolekcja Mater Chiefa trafi także na nową generację giganta z Redmond, czyli Xbox Series X i Xbox Series S.

Strzelanka oferować będzie “w pełni zremasterowaną kampanię fabularną", ale także misje Spartan Ops, czyli tryb kooperacyjny skrojony specjalnie pod wspólną zabawę oraz multiplayer, który dla wielu graczy stanowi podstawę serii Halo. Beta testy Halo 4 na PC trwają od końca października, a przy ich okazji ujawniono także kilka nowych funkcji.

Reklama

Mowa tu między innymi o rozgrywce cross-platformowej, dzięki której będziemy mogli grać w Halo z posiadaczami innych platform. Wprowadzono także matchmaking w multiplayerze, który bazuje na naszym kontrolerze. Oznacza to, że gracze korzystający z pada nie będą musieli stawać do nierównej walki z osobami grającymi na klawiaturze i myszce. 

Możecie spodziewać się także więcej opcji dla trybu Forge, gdzie możemy budować własne mapy czy świeżych możliwości personalizacji naszych Spartan, a nie zabraknie też trybu teatru i nowych wyzwań. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun z tej produkcji.

Jeśli zaś chodzi o kampanię, to jej opis brzmi następująco: "Zobacz triumfalny powrót Master Chiefa, który musi stawić czoła starożytnemu złu ogarniętemu żądzą zemsty. Po awaryjnym lądowaniu na tajemniczym świecie bohater staje naprzeciw nowych wrogów dysponujących wyjątkowo groźną technologią. Wszechświat już nigdy nie będzie taki sam".

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Halo 4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy